Gå til innhold

RuneT

+ Medlem
  • Innlegg

    102
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    5

Innlegg skrevet av RuneT

  1. Kva erfaring har dokke med felgstørrelse angåande støy og rekkevidde på sommer og vinterhjul? Synast at 21" er veldig fine, men er redd for å velge hjul som støyar mykje og som stjele rekkevidde. Kva felgstørrelse valgte dokke og kvifor? Dette gjeld til ein 80X.

  2. Min Kodiaq nærmar seg 60 000 km, og skal i den forbindelse ha ein større service. I følgje appen "Mitt Bilhold" skal da byttas olje på motor, DSG-kasse og haldex-kobling. I tillegg kjeme bytte av bremsevæske, pollenfilter, utvida inspeksjon service samt EU-kontroll. Prisen for dette er i overkant av 15 000kr på merkeverkstad. 

    Er dette ein grei pris på denne typen service?

  3. Nei dette er for meg ein stor underfunderlighet, og eg er jammen meg ikkje sikker på korleis dette skal målast. Eg vil tru at bilen må minimum ha adaptivt understell og gjerne tilhengerassistent. Her er jaffal bildene eg lånte frå eit anna forum som visar kva eg meinar. 

    Screenshot_20210523-010603_Facebook.jpg

    Screenshot_20210523-010538_Facebook.jpg

  4. Mange takk for svar! Reknar med at dette går veldig fint på måten dokke beskrivar😊 Har tidlegare vaska motorrommet på Land Roveren i mange år uten problemer, og det er jo ein bil som i utgongspunktet kjeme frå fabrikk med finurlege krypstraumar og elektriske uforklarlegheiter🤣 Uansett så gjere da seg med eit reint motorrom😊

  5. 10 timer siden, Marius skrev:

    Stemmer det, står ikke i lista...
    Men, alle VAG biler jeg har hatt pr.dags dato, så er jekkefeste identisk :) 
    Så, regner med den fungerer.... Bestilte èn slik jeg linket til... Og èn fra ebay, så får vi se :) 
    Har pr.dags dato brukt medfølgende jekk.... Men, ønsker jo å bruke garasjejekken :) 

    Ja den passer heilt sikkert fint den😊 Da einaste eg stussa litt over er at den ser ut som er høgare på den eine kanten som står "Inside og Car" eg har faktisk aldri vore under og sett, men trur du at den passar til desse bilane? Ser da er samme til alle VAG-bilar på Power flex sine sider. 

  6. 7 timer siden, Marius skrev:

    Fant denne her i Norge, er nok litt dyrere... Men, kommer kanskje litt kjappere :) 
    https://qwt.no/produkt/foring-jack-pad-adaptor-pf3-1661/jack-pads-jack-pads 

    Sjå der ja! Såg i lista øve kva bilar den var berekna for, men da stor ikkje Kodiaq. Mulig da gjere da, men eg sendte dei ein mail for for høyrte meg. Kanskje den passar😊

    1 time siden, Sjåføren skrev:

    Jeg skifter også hjul selv på gårdsplassen hjemme (har en liten garasje). Jeg har alltid brukt den medfølgende jekken, på alle bilene jeg har hatt og aldri hatt noen problemer med det (den ene bilen jeg har, er 20 år nå 😮). Det har aldri vært noe problem med jekkfestene i kanalen, de er jo forsterket for å tåle å løfte bilen. Jeg har aldri opplevd deformasjon. 

    Nå har jeg jo merket at de medfølgende jekkene har blitt litt mer "flimsy" med årene. Men så lenge man står på flatt underlag, er det ingen problem å bruke denne to ganger i året for å skifte hjulene. Og jekkepunktene tåler det. Jeg bruker å sjekke om det har blitt noe skrape el.lign. Jeg har av og til smurt på litt understellsmasse bare for å dekke stålet  ekstra da det er litt vanskelig å se om det har blitt litt gnukking. 

    Godt å høyre at da faktisk går an å lekke på kanalen utan at da teke skade av da. Da er nok som du seier berekna på da, og er eg forsiktig og står støtt så går nok detta bra😊

  7. Planlegger dekkskift heime i garasjen, og tenkte å gjere dette med ein vanleg garasjejekk. Ønskar å bruke dette i staden for den originale nød-saksejekken då eg ikkje ønskar å jekke på kanalen meir enn høgt nødvendig. 

    Tik dokke som gjere dette heime sjølv ein sein fredagskveld; kor plasserar dokke garasjejekken, og kva løftehøyde må ein ha på jekken? 

  8. Oppdaget etter 1,5 års bruk at dei kromma vinduslistene på Kodiaqen har begynt å få eit kvitt belegg på seg. 

    Har nokon erfaring med dette og kva som eventuelt kan fjerne da utan å gjere ytterlegare skade? Er dette vanleg å få på den type lister? Da ser ikkje ut som om grillen eller listene på siderutene bak har fått dette, berre listene på dørene. 

     

    • Lik 1
  9. 23 timer siden, Superb lll skrev:

    Ikke at jeg har noe svar eller løsning her @RuneT, men det var heller ingen ulyder fra drivverket på bilen jeg kjøpte ny sommeren 2018, Octavia Scout 4x4 1,8/180hk bensin. 

    Jeg har heller ingen ulyder fra drivverket i min Superb 2,0/190hk TDi 4x4 2019, den har riktignok noen andre utfordringer med andre ting, men det er jo en helt annen sak........

    Nei da er ikkje godt å seie kva da kan være, men da har blitt markant betre og ikkje noko eg legg så mykje merke til lengre. Da kan verke som at da har "gått seg til" på ein måte. Superb og Octavia er også heilt andre bilar, og da kan hende at resonansen er annerledes i ein Kodiaq / Tiguan enn ein Octavia / Superb. 

  10. 4 timer siden, Quattrokid skrev:

    Jeg hadde min inne forrige uke for å oppdatere software på girkasse. Det ble bedre, men lyden er der fortsatt. Skoda mener det er lyd fra en pumpe i girkassen og kjent på Kodiaq og Tiguan. 

    Interessant. Var da i forbindelse med denne lyden du fekk oppdatert SW, eller var da andre årsaker? Da kan hende da er normalt på Kodiaq og Tiguan ja. Eg har prøvd ein helt ny Octavia 4x4 og, men der fantes det ingen sånn lyd. Mulig at den bilen er bygd annerledes. 

  11. På 12.1.2020 den 14.02, Superb lll skrev:

    Hei @RuneT :) 

    Ser jo tydelige forskjeller på bildene dine av bakbremsene, det øverste av dem (dag 1) ser jo helt forferdelig ut, bakbremser som ser slik ut som dette må jeg ærlig si at jeg aldri har hatt.
    Det nederste bildet av bremseskiva bak ser jo vesentlig bedre ut, selv om en kan se antydninger av rusta som tidligere har vært på skivene.

    Verkstedene påstår mye som er riktig i teorien, men det eneste som kan forhindre rust på bremseskiver er at de er i bruk, og jo hardere oppbremsinger jo bedre er det for bremseskivene og calipere, ulempen er selvsagt at det sliter mer på både bremseklosser og bremseskiver.

    At bremseskivene bak er av en annen kvalitet er det ingen tvil om, foran er det større skiver i diameter, de er tykkere og ventilerte (dvs at de er doble med luft i mellom for kjøling om noen skulle lure på det). Skivene foran skal ta opp betydelig mer bremseenergi (varme) og de er jo i bruk hver eneste gang bremsepedalen blir berørt, slik er det ikke for bremsene bak.
    Har lest litt forskjellig om bremsekraftfordeling foran/bak fra 55/45 -----> 70/30, og da sier det seg selv at en må være veldig hard på bremsepedalen om en skal få skikkelig bremseeffekt på bremsene bak.
    Nedover bakker f.eks. så er det mye bedre med få harde bremsninger enn å holde forsiktig på bremsepedalen ned hele bakken, en unngår da varmgang (og glasserte skiver, det skjer mest på tunge kjøretøy) på bremseskiver og bremsevæsken, og en har også da med seg bremsene bak. Men igjen, da må en være flink til å følge med i speilet bakover.

    Legger ved bilder av mine bremseskiver, nå har min bil stått helt rolig i godt over 1 uke (sist i bruk 31.12.19), og sist den var i bruk så var utrolig mye salt og fuktighet på veien, likevel så ser de slik ut som dette. Slik hadde de ikke sett ut om jeg ikke hadde brukt bremsene så aktivt som det jeg gjør, de er definitivt ikke blanke det ser jeg også, men så har som nevnt bilen ikke vært i bruk på over 1 uke.........
    Bilen står i garasjen så det er dårlig lys, og det er (dessverre) lenge siden jeg har hatt muligheten til å vaske bil, og det synes godt på eikene til felgene........


    Foran.thumb.jpeg.2e65f4ca065700d4ebb79acf6dd2c114.jpegBak.thumb.jpeg.857390eff60c3792a29d917e256c3af2.jpeg

     

     

    Tusen takk for utfyllande svar @Superb lll☺️

    Da er mulig at desse bakbremsane må brukast veldig aktivt ved å f. eks "dra i handbrekket" og bremse hardt for å helde rusta unna. Eg ser jo at dine bakbremsen er veldig fine i forhold til mine og har vel ikkje antydning til rust (takk for bilder forresten). 

    Eg skal snart på service med bilen, så då får dei sjå på dei. Blir spande å sjå utfallet😊

  12. Takk for mange gode svar! 

    Første gongen eg merka noko til dette problemet var i sommer på veg til Italia på bilferie. Det var sommer, sol og tørre vegar, men plutseleg merka eg ein romlelyd bak når eg bremsa. Eg kjørte på adaptiv cruise (ACC) når dette skjedde. Eg la merke til at bakbremsane hadde eit slags svart belegg på seg og var ikkje glatte som frambremsane når ein kjente på overflata med fingeren (etter at dei hadde kjølt seg ned såklart😅). Gav beskjed om dette til verkstedet og dei skulle sjå på da ifm. neste service. 

    No har eg kjørt i over eit halv år sidan dette skjedde første gongen, og har snart passert 30 000 km. Køyre aktivt og langt når eg først køyre, og brukar bilen "skikkeleg" . Likevel er bakbremsane i betydeleg dårlegare stand enn framme. For meg ser da ut som to forskjellige stålkvalitetar som er brukt, der den "billigaste" er brukt bak. Bildene her visar tydeleg forskjell og er tatt parvis samstundes:

    Bakbrems dag 1

    20191226_131729.thumb.jpg.731eee930923cd465b6a30c6a3111682.jpg

    Frambrems dag 1:

    20191226_131809.thumb.jpg.3da8d2782af39182e006978e91732a2c.jpg

    Bakbrems ein annan dag:

    20191122_131120.thumb.jpg.e6e90dd16cafdf290196e7a52e141330.jpg

    Frambrems ein annan dag:

    20191122_131106.thumb.jpg.047e6ece54382e0a1b4d48eb27ae58e2.jpg

    Da kan jo hende at bremsetrikset med å parkere etter å ha varma bakbremsane opp hadde fungert, men da er jo litt merkverdig å måtte lage deg til denne rutinen på ein såpass dyr bil. Dette avkrefta også verkstedet skulle vera nødvendig. Eg har heller ikkje hatt ein såpass markant forskjell på fram- og bakbrems på tidlegare bilar, men da trenger ikkje bety at dette som skjer her på min bil no er unormalt for typen. Tanken som likevel slår meg  er at da er brukt bremseskiver bak av ein lavare kvalitet (legering) enn framme. 

     

  13. Opplever at bremseskivene bak ruster veldig fort over natta, selv om eg stort sett kjører langt og bremser aktivt. Skivene fremme er veldig fine og ruster nærmast ikkje. Eg klarar å slite det vekk rustbelegget med litt bremsing, men har ikkje opplevd liknande på ein såpass ny bil (2019).

    Har fleire opplevd dette, og fantes det noko løysing frå forhandler? 

    Bildet viser den ene bakbremsen etter 2 dagers "kvile" utendørs etter å ha kjørt fleire timer før parkering. 

    20191226_131729.jpg

  14. Eg har Thule Wingbar Edge og Packline NX Premium, samt glasstak. Tar seg godt ut på bilen, og glasstaket brukar eg på sommaren nok boksen er av. Kommer inn i parkeringshus med 2 meters høgde utan problem, og merker ikkje at boksen er på mtp. vindstøy. 

    • Takk 1
  15. Dette har vore sidan bilen var ny, og styringen verkar svært tight og fin ellers. Eg har funne tilsvarande saker på engelske forum, så da er nok ikkje heilt ukjent dette for Skoda. 

    Eg trur ikkje da er nokon som har vore uheldig med bilen, i såfall må da være dei som har frakta bilen til og frå ifm. biltransporten frå Tsjekkia. 

    Da spørs nok om eg må ta turen innom igjen og forklare dei ein gong til at dei er ikkje nøye nok med justeringen😉 

  16. Mange takk for gode svar! 

    Eg er nok latterleg nøye og burde sikkert vore undersøkt, men enn så lenge har eg sluppe unna dei i dei kvite frakkane🤣

    Dei har prøvd å justere rattet ja, og det ser ikkje ut som da er nokon av dekslene som er skeive. Eg trur no sist gong så flyttar dei sjølve rattet eit hakk. Eg ser da på "eikene" på rattet når da er skeivt, og då kjeme dei hjørnene øve eins som eit mål på kor skeivt da er. Da er ikkje mykje, men da er nok, og i mine auger skal eit ratt være perfekt på ein ny bil. 

    Lufttrykket er sjekka mange gonger, så da er ikkje da. Eg har lagt meg øve i andre kjørefelt også, og då blir faktisk rattet skeivt andre vegen, altså mot senter av vegen. Kan da rett og slett være kurven på vegbanen som gjere dette? Min gamle Discovery 3 derimot med 240 000 km på nakken var snorbein på rattet, så derfor er eg litt betenkt no. 

    • Takk 1
  17. Opplever at rattet er en tanke skeivt mot venstre på rette strekninger, der hjørnet på rattet flykter med hjørnet på rattstammen på det værste. Har hatt bilen inne for justering 3 ganger, men føler det framdeles ikkje blir heilt beint. Er usikker på om det er hellingen på veibanen som gjere at ein må "kompensere" på rattutslaget. Har originale hjul og dekkdimensjon (235/50/19) og bilen har vore sånn siden den var ny. 

    Opplever fleire dette eller er rattet snorbeint? Eg er veldig nøye på dette, og når ein først har lagt merke til da så er da vansleleg å la være. 

    20190719_174602.jpg

×
×
  • Opprett ny...