Gå til innhold
KodiaqKjører

Har din Kodiaq glipe / åpning under én tåkelykt?


Anbefalte innlegg

Jeg har funnet noe rart på Skoda Kodiaq. Jeg har en bil registrert i mai 2019. Da jeg vasket bilen en dag så jeg at det var en glipe / åpning under tåkelykten på førersiden. Når jeg sjekket passasjersiden var deg ingen glipe...

Er dette noe du også har på din Kodiaq fra 2019? Det er snakk om ca. en halv centimeter åpning.

Jeg har sjekket 6 biler !!! fra 2019, OG ALLE HAR BARE GLIPE PÅ EN LYKT (på førersiden)...

Setter pris på om folk sjekker sin bil og gir en tilbakemelding her om de har glipe (hvor stor og hvilken side) eller ikke og måned bilen er registrert 😊

Om det egentlig skal være glipe under begge lyktene eller om det skal være ingen glipe under begge lyktene, det vet jeg ikke 😊

Tenker dere som har denne feilen at det er en garantisak?

E091F3F9-9F24-4BB5-8B52-62D165ECF75C.jpeg

 

BD087CB2-6E58-4B9B-9FF6-ACAA81D7848E.jpeg

Endret av KodiaqKjører
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
På 6.6.2020 den 10.57, Turbokjetil skrev:

Jeg påpekte akkurat dette når vi hentet ut vår bil. Skal inn neste fredag for å justere lykten. 

Takk for svar. Flott om du gir en tilbakemelding her om hvordan justeringen gikk. Hvilken forhandler gjør dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, KodiaqKjører skrev:

Takk for svar. Flott om du gir en tilbakemelding her om hvordan justeringen gikk. Hvilken forhandler gjør dette?

Alle forhandlere som får klager på slike feil burde fikse opp i dette. :) Dra til din lokale forhandler og klag du også. Uten at jeg er helt sikker på om det skal være slik, høres det veldig merkelig ut at det er glipe på en lykt. 

Her har det nok skjedd noe merkelig i produksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2020 den 11.09, KodiaqKjører skrev:

Takk for svar. Flott om du gir en tilbakemelding her om hvordan justeringen gikk. Hvilken forhandler gjør dette?

Hadde bilen inne på karosseriverksted i dag og de måtte justere noe på noen fester. Var ikke så uvanlig i følge dem. Ordnet seg til slutt ☺️
 

Bilen er kjøpt på Sulland i Bodø, men de sendte bilen til Bodø bilskadesenter for å utbedre skaden da de ikke hadde kompetanse til å gjøre jobben. Noe som er helt greit for meg, så lenge det ble fikset 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2020 den 20.58, Turbokjetil skrev:

Hadde bilen inne på karosseriverksted i dag og de måtte justere noe på noen fester. Var ikke så uvanlig i følge dem. Ordnet seg til slutt ☺️
 

Bilen er kjøpt på Sulland i Bodø, men de sendte bilen til Bodø bilskadesenter for å utbedre skaden da de ikke hadde kompetanse til å gjøre jobben. Noe som er helt greit for meg, så lenge det ble fikset 😊

Så bra 😊 Veldig god og fin bil e d jo 😃 

 

Har du før og etter bilder? 

Har du fått noe forskyvning andre steder etter justeringen? D var motargumentet på å ikke gjøre noe når jeg snakket med min forhandler.

Hvis du har mulighet til å legge ut noen før og etter bilder hadde jeg satt meget stor pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...