Gå til innhold
Marius

Skoda-Connect problemer


Anbefalte innlegg

Ja samme her, jeg har ikke kommet inn på Skoda Connect appen siden tidlig i forrige uke en gang.
Leser også at det er flere som spør om dette på Skoda-gruppa på FB, så det er tydelig en feil med appen for tiden, dvs jeg håper det er appen og ikke sleve Skoda Connect systemet i bilen som må oppdateres.........?.

Hver gang jeg forsøker å åpne appen, så står det at bilen er offline, kontakt verkstedet.
Det hjelper heller ikke å dele internett med bilen fra mobilen for min del.

Kanskje @BGB er litt mer opplyst om hva som kan være feil her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Superb lll skrev:

Ja samme her, jeg har ikke kommet inn på Skoda Connect appen siden tidlig i forrige uke en gang.
Leser også at det er flere som spør om dette på Skoda-gruppa på FB, så det er tydelig en feil med appen for tiden, dvs jeg håper det er appen og ikke sleve Skoda Connect systemet i bilen som må oppdateres.........?.

Hver gang jeg forsøker å åpne appen, så står det at bilen er offline, kontakt verkstedet.
Det hjelper heller ikke å dele internett med bilen fra mobilen for min del.

Kanskje @BGB er litt mer opplyst om hva som kan være feil her?

Prøver med f.eks helserapport. Får beskjed om at bilen er i privat modus feks. Sjekket i bilen.. ingenting der som tilsier at den er det....

Ingen trafikkmeldinger fungerer på navigasjonen, når den er koblet til mobilnettet i bilen. Merkelig at det skal være så store problemer over så "lang" tid. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så utgjør det ingen forskjell om jeg deler internett fra mobilen med bilen, Connect appen får ikke kontakt med bilen.

De få gangene appen faktisk åpner seg, så står det bare at bilen er offline, kontakt verksted.
Da har jeg på nytt forsøkt å dele internett fra mobilen med bilen, men appen får fremdeles ikke kontakt med bilen, og det står det samme i appen. Bilen er offline, kontakt verksted.

Det underlige er jo hva en leser på FB at noen fremdeles ikke er berørt av dette i det hele tatt, mens andre opplever det samme som meg. Skulle jo tro at når det er så store problemer som det det er, så burde det vel gjelde samtlige som har Connect appen.........?
Dvs om det ikke kun er utfordringer med dem som benytter et bestemt OS på mobilen?
Jeg selv har iOS, og mobilen er oppdatert til siste versjon 13.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at det er i orden igjen nå, har lest om noen litt «irriterte› eire av VAG biler de siste dagene, nye eiere av Audi e-tron ser vel kanskje ut til å være de som har ytret mest om dette, men det har jo vært like «plagsomt» for oss alle som har vært involvert i den «syke» serveren.

Det viktigste er jo at det nå er i orden igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lugger fortsatt hos meg, men det tror jeg det har gjort tidligere og -  f.eks:

I går formiddag fikk ikke app kontakt med bil. I går kveld var det OK (da hadde jeg kjørt en tur på ettermiddagen).

I dag morges skulle jeg planlegge oppvarming fra app, da var det null kontakt.
Etter en liten kjøretur var jeg gikk jeg inn i app for å teste - da var det kontakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Musify skrev:

Det lugger fortsatt hos meg, men det tror jeg det har gjort tidligere og -  f.eks:

I går formiddag fikk ikke app kontakt med bil. I går kveld var det OK (da hadde jeg kjørt en tur på ettermiddagen).

I dag morges skulle jeg planlegge oppvarming fra app, da var det null kontakt.
Etter en liten kjøretur var jeg gikk jeg inn i app for å teste - da var det kontakt...

Om du fortsatt opplever problemer, ville jeg tatt skjermbildet av feilmeldinger du får, så sendt disse over til Møller. Dette har blandt annet Audi eiere fått beskjed om.

Problemet er at disse tjeneste får sjeldent tilbakemelding om feil, da blir det aldri gjort noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Marius said:

Om du fortsatt opplever problemer, ville jeg tatt skjermbildet av feilmeldinger du får, så sendt disse over til Møller. Dette har blandt annet Audi eiere fått beskjed om.

Problemet er at disse tjeneste får sjeldent tilbakemelding om feil, da blir det aldri gjort noe med.

Jepp, det er gjort. Feilmeldingene er så generiske som de får blitt ("Noe gikk galt"), og sikkert kjempenyttige.. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Core2Duo said:

Blir ikke slike feil logget automatisk i systemene og sendt automatisk til de som sitter med Skoda Connect? 

Det er naturlig å tro det, men det er allikevel ikke gitt at det skjer noe med det som logges om ingen klager.. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...