Gå til innhold
PetterJR

Minnefunksjon sete


Anbefalte innlegg

Hei, Jeg har nettopp kjøpt meg en 2017 Superb Sportline,  å jeg har prøvd flere ganger å lagre sete innstillingen, Men får det ikke til. Følger det som står i manualen. Men ingenting skjer når jeg prøver å lagre noe.  Det gjør jo og så jeg ikke får brukt senking av speil i R. Noen som har hadd problemer med Minnefunksjonen. Må jeg bare lever den til verksted for feilsøking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen @PetterJR :) 

Etter hva jeg har lest så kan en «resette» seteinnstillingene ved å kjøre setet helt til det stopper både forover og bakover, men om det har noe å si hvilken retning en flytter setet først vet jeg ikke.
Når en har gjort det, så har det hjulpet i en del tilfeller etter det jeg har lest.

Lagring av seteinnstillingene skal være ganske enkelt, finne riktig seteinnstilling, trykke på M og så holde nede enten knapp  1-2-3 etter hvilken lagringsknapp en vil ha det lagret på.
Det skal komme en kvitteringslyd når seteinnstillingen er lagret på ønsket knapp.

Om dette ikke hjelper, så er det verkstedet neste, lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å resette setet må du kjøre seteputa heilt fram, seteryggen heilt fram og seteputefronten heilt opp/fram (mulig også du må kjøre  korsryggstøtta heilt fram..).  Blir et "pling" når den blir resatt.  Det har er skjedd 2 ganger at eg har måtta gjere den operasjonen for å få minnet til å virke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...