Gå til innhold
kristh

Material brukt til interiør


Anbefalte innlegg

Noen som vet med sikkerhet hva slags materialer som er brukt hvor?

Har en 2019 Kodiaq Sty. med alcantara-seter. Alcantaren er grei nok, men mtp. på pleie av andre flater er det kjekt å vite hva man har. De kunne ikke svare meg med sikkerhet sist jeg var innom Møller, men antok at rattet er skinn, mens resten er skai. Høres egentlig fornuftig ut, men noen som vet helt sikkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok bra slik du allerede har beskrevet det, for det var slik på den forrige Superb Style 2016 jeg hadde også.
Rattet er av skinn, mens kanter på seter er kunstlær/skai. Akkurat hva mansjetten rundt girspaken er laget av er jeg ikke helt sikker på, men vil vel tro at det er av samme materiale som kantene på setene.

For min L&K Superb som er levert med skinnseter, så ser jeg at det er det samme her, det er rattet, sitte -og ryggputene som er av skinn. Kantene på setene, dørtrekk og mansjetten rundt girspaken er av ser ut til å være av kunstlær/skai på den bilen jeg har i dag.

Dette mener jeg at jeg har lest noe om på DCN  forumet også, for det er ikke bare Skoda som har det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...