Gå til innhold
CitizenX

«NY» bil på plass


Anbefalte innlegg

Da var min trofaste Octavia gjennom 4 år og 80500km byttet ut med en Skoda Superb 280 TSi L&K som var gått ca 14000km da jeg hentet den.

Nå var Octaviaen ganske greit utstyrt der det eneste jeg savnet var paddles og keyless, dette er nå på plass ?.

Jeg satser på at jeg og Superben får mange trivelige mil ilag. Noen går fra Superb til Octavia mens andre går andre veien ?

69A6C5FF-563D-4F5B-BB0C-188B1536E1B2.png

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil @CitizenX :) 

Det ble jo en skikkelig råtass av en bil denne gangen da :D 

Ser gjerne noen flere bilder av dette vidunderet når du har tid/lyst til å parkere den litt, hehe ;) 

 

Det var en slik jeg også gjerne ville hatt, men hverken sparegrisen eller fruen var enige i det, så da ble det ned en str. for min del denne gangen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, CitizenX skrev:

Takk for gratulasjoner :)

Kan jo si det slik at Launch Control på denne her var skikkelig gøy :D 

Hehe, akkurat det der tror jeg så gjerne på ja, den må jo inspirere til aktiv kjøring så det holder :D 

Den største utfordringen jeg hadde sett for meg med den bilen er rett og slett sertifikatet, ikke fordi en skal kjøre så fort, men bare en «liten akselerasjon» vil jo være mer enn nok til å miste lappen på ganske mange av våre veier. så her gjelder det nok å sette noen stramme tøyler på både seg selv og samtlige av denne bilens fyrrige hester ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, CitizenX skrev:

Noen går fra Superb til Octavia mens andre går andre veien ?

Gikk selv fra en dieselpurke av en Octavia til en Superb, så du er ikke alene ? Kan dog bare skryte av 220 hk da.. Gratulerer så mye, du kommer neppe til å angre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...