Gå til innhold
Superb lll

Ny Skoda «familie-racer»...........?


Anbefalte innlegg

Får satse på den eventuelt kommer i en Scout-versjon! For noen år tilbake var det så dårlig vei  her jeg holder til at jeg måtte ut i det andre kjørefeltet flere steder på grunn av telehiv for å ikke skrape opp understellet i en original fabrikksenket Superb Sporline! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, et «speed-monster» i Scout utgave hadde nok sett litt spesielt ut vil jeg tro ja ;)
Om denne bilen er noe som noengang vil bli tilgjengelig for kunder vet jeg ikke, men jeg har lest et par steder at det var meningen at denne her skulle vises frem på en utstilling 01.06.2020, men som så mye annet, så blir vel ikke det noe av nå i denne tiden her vil jeg tro....... 

Helt enig med deg, det er definitivt ikke alle veier vi har i Norge som er noe å skryte av nei, det er dessverre tildels store utbedringsbehov på altfor mange av dem. Når en så ikke kan kjøre på offentlige veier med en standard bil uten at det kan oppstå skader på unerstellet, så så sier jo det absolutt (dessverre) det meste om hvor dårlige enkelte veier her i Norge faktisk er......

Jeg var på en biltur i Europa sammen med en arb.kollega i 1993, og da gikk ferden først til (syd)Sverige og så med ferje over til Polen hvor vi så kjørte gjennom gamle «øst» Tyskland. Etter å ha kjørt bil på veiene der i et par dager, så var vi ganske enige om at vi kanskje ikke burde klage så veldig på veistandarden i Norge, men du verden så mange veier det er her i Norge som har forfalt på disse årene.
Resten av turen gjennon «vest» Tyskland, Sveits, Frankrike, Belgia, Danmark var for det meste på en helt annen veistandard enn hva vi har her. Men nå er det så mange år siden, at jeg vet ikke hvordan veiene er der i dag.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...