Gå til innhold
Quattro73

Start/stopp funksjon


Anbefalte innlegg

Har en 2014 Octavia der jeg ønsker å fjerne start/stopp funksjonen. Går inn på module/can-gateway/adaption og finner grenser for temperatur og spenning for start/stopp, men får opp at ikke tilgjengelig når de velges. Noen andre som har opplevd det samme? Har fullversjon VCDS og har fjernet s/s på andre biler før, men ikke tilgang her...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
På 17.10.2020 den 13.21, Quattro73 skrev:

Oppdatering. Lastet ned firmware update til VCDS-kabelen og fikk da endret temperaturgrenser for start/stopp :)

 

Hei, jeg ønsker også å gjøre dette, hva trenger jeg? Er nybegynner på dette, så hvilket instrument og hvilken programvare osv.?

Jeg tenker også å ettermontere ryggelys og har lest meg fram til at det etter installasjon må kodes i VCDS, kan dette også gjøres selv om man har det utstyret som du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Scout1 skrev:

Hei, jeg ønsker også å gjøre dette, hva trenger jeg? Er nybegynner på dette, så hvilket instrument og hvilken programvare osv.?

Jeg tenker også å ettermontere ryggelys og har lest meg fram til at det etter installasjon må kodes i VCDS, kan dette også gjøres selv om man har det utstyret som du har?

Jeg har original Ross Tech kabel, med den kan du kode om nær sagt hva du vil. 

Går inn på CAN GATEWAY --» ADAPTION, kan da gå inn på en mengde innstillinger. De som må endres er «start/stop minimum temperature» og «start/stop maximum temperature». Begge disse setter du til f.eks. 50 grader.  Hva du setter som verdi er mindre viktig, bare de er like.

Endret av Quattro73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...