Gå til innhold
Stein Bjarne

Ryggekamera på superb med Amundsen + spiller


Anbefalte innlegg

Jeg har Amundsen infotainment system (m/navi) i min 2018 Octavia, og den er det ryggekamera på (originalt fra fabrikk). Men hvordan det er på andre Amundsen spillere vet jeg ikke, mulig det også kan ha noe med alderen på bilen å gjøre......? 

Men det må nok ganske sikkert som @OmegaPO skriver, kodes om etter en evt installasjon av ryggekamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2018 den 5.04, OmegaPO skrev:

Ja, mener den har inngang for ryggekamera. Må sikkert kodes etter montering.

 

E89922F6-EB75-4C1D-BDEE-2CB6DA7FE4FC.jpeg

Jeg har slik tilkobling bak på min den er svart men helt lik. Jeg tok et bilde som viser at jeg har video ingang

 

DSC_0006.JPG

DSC_0004.JPG

Jeg sjekket ut med Møller. De sa at jeg ikke kunne montere ryggekamera, men jeg kunne montere dab, hvis jeg kontakter forhandler. Jeg har dab på min spiller originalt,  så da bestemte jeg meg for å ta ut spiller å sjekke da fant jeg videoinngangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Stein Bjarne skrev:

Jeg har slik tilkobling bak på min den er svart men helt lik. Jeg tok et bilde som viser at jeg har video ingang

 

DSC_0006.JPG

DSC_0004.JPG

Jeg sjekket ut med Møller. De sa at jeg ikke kunne montere ryggekamera, men jeg kunne montere dab, hvis jeg kontakter forhandler. Jeg har dab på min spiller originalt,  så da bestemte jeg meg for å ta ut spiller å sjekke da fant jeg videoinngangen. 

Hei!

 

Her har du link til siste Superb modellen... Og retrofit på ryggekamera. Står MIB2 ... :/
https://www.kufatec.com/en/all-products/rear-view-camera-retrofit-for-skoda-superb-3v-41559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Marius skrev:

Hei!

 

Her har du link til siste Superb modellen... Og retrofit på ryggekamera. Står MIB2 ... :/
https://www.kufatec.com/en/all-products/rear-view-camera-retrofit-for-skoda-superb-3v-41559

Jeg sjekket ut med Møller. De sa at jeg ikke kunne montere ryggekamera, men jeg kunne montere dab, hvis jeg kontakter forhandler. Jeg har dab på min spiller originalt,  så da bestemte jeg meg for å ta ut spiller å sjekke da fant jeg videoinngangen. 

Akkurat nå, Stein Bjarne skrev:

Jeg sjekket ut med Møller. De sa at jeg ikke kunne montere ryggekamera, men jeg kunne montere dab, hvis jeg kontakter forhandler. Jeg har dab på min spiller originalt,  så da bestemte jeg meg for å ta ut spiller å sjekke da fant jeg videoinngangen. 

Ok takk for svar. Denne pakke inneholder alt man trenger. Litt dumt at det ikke er bilder, jeg finner ingen hvertfall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Stein Bjarne skrev:

Jeg sjekket ut med Møller. De sa at jeg ikke kunne montere ryggekamera, men jeg kunne montere dab, hvis jeg kontakter forhandler. Jeg har dab på min spiller originalt,  så da bestemte jeg meg for å ta ut spiller å sjekke da fant jeg videoinngangen. 

Ok takk for svar. Denne pakke inneholder alt man trenger. Litt dumt at det ikke er bilder, jeg finner ingen hvertfall 

Jeg ville sendt en forespørsel til kufatec før du evt bestiller noe. For å sjekke om dette passer bilen din. Send med alt av relevant informasjon. Også hvilke n spiller du har. Er jo snakk om noen tusenlapper her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...