Gå til innhold
Mikkelrev

USB feil, carstick, sanntid trafikkinformasjon.


Anbefalte innlegg

Tja, etter ca ett år har min carstick fra Skoda sluttet å fungere. Finner ikke feilen og verkstedet vil ha bilen inn for å se om det er USB portene som har takket for seg. Noen opplevd det samme?

Trafikkinfo har også stoppet selv når mobilen er koblet opp med WLAN. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2020 den 14.44, Mikkelrev skrev:

Tja, etter ca ett år har min carstick fra Skoda sluttet å fungere. Finner ikke feilen og verkstedet vil ha bilen inn for å se om det er USB portene som har takket for seg. Noen opplevd det samme?

Trafikkinfo har også stoppet selv når mobilen er koblet opp med WLAN. 

Hei,

Jeg opplevde at USB port under skjermen i bilen sluttet å fungere når bilen var 5-6 mnd gammel. Dem tok bilen inn og feilsøkte. Bestilte ny og monterte på garanti :)

trafikkinformasjon er basert på abonnement, logg inn på skoda-connect og sjekk at det er aktivt der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Mikkelrev skrev:

Takk for svar. Skoda Connect er i orden og trafikkvarsel alltid på. Allikevel fungerer det ikke lenger, selv med mobilen tilkoblet. Skal på verkstedet torsdag for å sjekke USB porter. 

Dette var merkelig!
Antar du har Amundsen kanskje, med tanke på at du bruker Carstick...
Jeg har Columbus i min Octavia, her har jeg ikke noe problem med trafikkinformasjon :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mikkelrev skrev:

Har Amundsen og det fungerte knirkefritt i over ett år. For en 14 dagers tid siden stoppet det bare. Byttet SIM-kort, men carstick er like død. Får dog brukt CarPlay med kabel. 

Om du får brukt carplay med kabel i samme usb stikk, så er nok carsticken død ja :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...