Gå til innhold
JohnAndre

2021 - Skoda Superb Scout 200hk 2.0tdi - Steel grey


Anbefalte innlegg

Da har vi hoppa inn i Skoda verden og bestilt en Superb Scout i fargen Steel grey, det er ett tøft fargevalg og kommer nok til å skille seg ut tenker eg ! 
Holdt på å bestille denne i Emerald green, men ombestemte meg i siste liten da følelsene ikkje greidde å feste seg helt til den grønnfargen.  
Har fått estimert levering i slutten av Mai, så vi får håpe tålmodigheten blir bedre etterhvert.  
Original sommerfelger som medfølger setter vi vinterdekk på, så får vi se om vi finner noe kledelig i enten 19" eller 20" til sommer.  
Alt av chrome, skal bli forliert sort, samt litt av diffuseren bak.   
Håper dette er en bil som vil bringe mye glede :D    

Skjermbilde 2021-01-26 kl. 23.08.55.png

Skjermbilde 2021-01-26 kl. 23.09.05.png

Endret av JohnAndre
  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Biturbo skrev:

Riktig fin bil! Gratulerer :D 

Takk for det :D   Men så kommer det vanskeligste av alt !   Nemmelig å finne sommerfelger til doningen..   
Originale 18" setter eg vinterdekk på, så kjøper vi nye 19 eller 20" og putter på til sommer.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man landet på felger :)  
Og kommer i tillegg til å kjøre en chrome delete på lister og grill, muligens på scout "stylingen" også, men det får man se når den tid kommer :) trua på at dette bli kult !      Det blir ingen senk på denne bilen, dette blir en kjøremaskin !

Skjermbilde1 2021-01-28 kl. 22.23.03.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Biturbo skrev:

Tøøøft, veldig flotte felger også 😎

Fargevalget harmonerer godt med Chrome-delete på denne, men nå er jo det min mening. Du får som du sa ta det når den tid kommer ;) 

Takker :D    Ja dette felgdesignet har vell zito hatt i 10-15 år, men samtidig er dei ekstremt tidløse og kler dei fleste biler meget bra !  
Nå er dei dessverre blitt oppdatert til en ny versjon som ikkje er fullt like pen, men fikk nyss på at det kommer 4 sett med disse felgene til landet i Mars, så da har eg sikra meg ett av dei :D  
Men ja, chrome delete er helt nødvendig ved denne fargen, skulle nesten ønske at Skoda hadde dette som ett option på denne fargen :P   Tror eg kommer til å gå for satin sort, den harmonerer mest med skjermbuer tror eg, men det får man ta når den tid kommer.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2021 den 22.06, Stardustsilver skrev:

Skulle bestilt Sportline, så hadde du sluppet chrome problemet 😉

 

SkodaWallpaper.png

Sportlinen hadde takla fjellet heller meget dårlig, litt høyere og litt opp i rulleomkrets er tingen....  Har hatt lav bil dei siste 7 årene, så skal bli morro å prøve noe annerledes  :P  Men det er ikkje værre enn å berre foliere alt sammen :D

6 timer siden, TrondA skrev:

Veldig stilig bil, synes fargen også er veldig fin til bilen. 

 

Takk for det :D  
Var innom lokal skoda her idag, selgern innrømte nå at fargen vokste litt på han, så det skulle bli utrolig kult å se noe som ikkje var hverdags !  
Dei holdt på å få til samarbeidsavtale med folieringsfirma her da flere hadde etterspurt chrome delete på enyaq, så da får vi satse på at den er ferdig foliert før levering også :D   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Da er bilen endelig komt !!   
Bedre seint enn aldri sier dei :D  
Felgene som blei valgt på bilen er "Zito zf01" i antrasitt, med dimensjon 19x9.5 et35, dekkdimensjon er 255/40-19.  
Fantastisk fornøyd med bilen, og den kledde denne fargen helt perfekt :D  
Etter selger bekjent så var det den eneste Superb Scout i landet i denne fargen ?  Eller eventuelt en av få !   

Hva synst dere ? 

253775159_10165624890090401_8311550565399551426_n.jpg

253683692_733080297629848_8123317313390307222_n copy.jpg

254462562_4523946184368239_7556842158612156543_n.jpg

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...