Gå til innhold
Elviz

Kjøpstråd - ny Kodiaq


Anbefalte innlegg

Hei

Er i prosess og snart klar for bestilling.  Følgende er valgt så langt:

Skoda Kodiaq 2.0 TDI 200hk 4x4 Style farge Lava Blue Metalic
 
El.Førersete med minne
Delingsnett
El speil med minne
Ryggekamera
Transportpakke
Vinterpakke
18 trinnity antrasitt
Oppvarmet frontrute
Foldebord
Personaliseringsmulighet 3 nøkler
Sportspedaler/blanke
Sovepakke
Adaptivt understell
Skvettlapp foran (og bak?)
 
I konflikt med kona:
-Canton. Hun vil ikke fordi det bygger i bagasjen (må ha plassbesparende reservedekk)
-Adaptivt understell. Mener det koster for mye
Men ser ut om DCC er inne på lista etter litt godsnakk.
 
Så tror jeg har fått med alt som jeg må ha, og det jeg ønsker, uten at det koster skjorta.
Digital instrument har jeg droppet.  Ser jo aldri på denne? Vil heller ikke ha skinn eller panorama.
 
Er det noe jeg har glemt da som du mener er must have?
 
Lang ventetid ser det ut som ....
 
 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt i den andre tråden.. DCC er et must ;) 😉 Cabton er egentlig et must om du liker litt lyd, uansett om det er høy eller lav lyd ;) skvettlapper bak er også et must, om du ikke vil ha sandblåst bakfanger ;)

Skvettlapper forran følger vel med... uten om dette. Ser bilen riktig så bra ut konfigurert! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut! Canton ville jeg ha prioritert, kommer til å angre dersom du dropper det. Fikk selv anbefalt å droppe sovepakken da selger mente det var mer i veien enn de gjorde nytte. Spesielt om barna sitter i sete er det unødvendig.

 

Jeg bestilte 2,0TDI 200hk 4x4 L&K lava blue, transportpakke, vinterpakke, 3 nøkler, panorama, usb i speilet, lakkbeskyttelse, understellsbehandling og  digitalt instrumentpanel i tillegg. Bestilt i begynnelsen av november, ikke fått bekreftet produksjonsdato enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

17 minutter siden, bjgr skrev:

Ser bra ut! Canton ville jeg ha prioritert, kommer til å angre dersom du dropper det. Fikk selv anbefalt å droppe sovepakken da selger mente det var mer i veien enn de gjorde nytte. Spesielt om barna sitter i sete er det unødvendig.

 

Jeg bestilte 2,0TDI 200hk 4x4 L&K lava blue, transportpakke, vinterpakke, 3 nøkler, panorama, usb i speilet, lakkbeskyttelse, understellsbehandling og  digitalt instrumentpanel i tillegg. Bestilt i begynnelsen av november, ikke fått bekreftet produksjonsdato enda.

Lakkbeskyttelse og rustbehandling fra eksternt firma? Pris på dette?

Hva mente selger skulle være i veien? De sidestøttene når de var utslått? Innslått er de vel ikke i veien? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Elviz skrev:

 

Lakkbeskyttelse og rustbehandling fra eksternt firma? Pris på dette?

Hva mente selger skulle være i veien? De sidestøttene når de var utslått? Innslått er de vel ikke i veien? Eller?

Tja, var vel hans erfaring at barnni sete uansett ikke kan bruke de, og når de er store nok til å sitte uten sete, evt når voksne sitter der vil de være mer irriterende og i veien enn til nytte. Har aldri prøvd dette selv, så har ikke erfaring der selv desverre.

 

Keramisk lakkbehandling fra Ditec kom på 9.500, og det samme for understellsbehandling fra Dintrol. Den skal visst også dempe veistøy med 4dB så det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Elviz skrev:

Hei

Er i prosess og snart klar for bestilling.  Følgende er valgt så langt:

Skoda Kodiaq 2.0 TDI 200hk 4x4 Style farge Lava Blue Metalic
 
El.Førersete med minne
Delingsnett
El speil med minne
Ryggekamera
Transportpakke
Vinterpakke
18 trinnity antrasitt
Oppvarmet frontrute
Foldebord
Personaliseringsmulighet 3 nøkler
Sportspedaler/blanke
Sovepakke
Adaptivt understell
Skvettlapp foran (og bak?)
 
I konflikt med kona:
-Canton. Hun vil ikke fordi det bygger i bagasjen (må ha plassbesparende reservedekk)
-Adaptivt understell. Mener det koster for mye
Men ser ut om DCC er inne på lista etter litt godsnakk.
 
Så tror jeg har fått med alt som jeg må ha, og det jeg ønsker, uten at det koster skjorta.
Digital instrument har jeg droppet.  Ser jo aldri på denne? Vil heller ikke ha skinn eller panorama.
 
Er det noe jeg har glemt da som du mener er must have?
 
Lang ventetid ser det ut som ....
 
 

Er du glad i lyd, ikke dropp Canton. Digitalt instrumentpanel,  droppet fordi du aldri ser på denne? Med digitalt instrumentpanel kan du ha navigasjon,  veivisning, speedometer analogt og digitalt ,  turteller og girvelger, samt telefon og radio rett foran deg.  Kikker aldri på displayet i midten lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Stardustsilver skrev:

Er du glad i lyd, ikke dropp Canton. Digitalt instrumentpanel,  droppet fordi du aldri ser på denne? Med digitalt instrumentpanel kan du ha navigasjon,  veivisning, speedometer analogt og digitalt ,  turteller og girvelger, samt telefon og radio rett foran deg.  Kikker aldri på displayet i midten lenger.

Takk. Nå heller jeg mot digitalt panel etter å ha vurdert og sjekket mer!

Nå har 2 ulike Skoda selgere forsøkt å prat meg ut av min bestillingen på adaptivt understell. De har begge hatt Kodiaq med begge deler, og de mente det overhode ikke var vits å bruke 10.000 på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...