Gå til innhold
Hobbymekker

Tips om godt/rimeleg diagnose-utstyr som inkl. scanner/sletter feilkoder på Webastovarmer!..


Anbefalte innlegg

Har funne div. handholdt utstyr, som Icarsoft, og utstyr som kalles for VCDS, der det ser ut som ein i tillegg må ha ein berbar Windows pc. som eg for tiden ikke har!.. Når eg først skal gå til det skrit å kjøpe slikt utstyr, er det ein betingelse at det også dekker feilsøk og sletting av feil på utstyr som dieselvarmer!.. Dette er svært så vanskelig å finne ut av på det som er annonsert!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Hobbymekker skrev:

Har funne div. handholdt utstyr, som Icarsoft, og utstyr som kalles for VCDS, der det ser ut som ein i tillegg må ha ein berbar Windows pc. som eg for tiden ikke har!.. Når eg først skal gå til det skrit å kjøpe slikt utstyr, er det ein betingelse at det også dekker feilsøk og sletting av feil på utstyr som dieselvarmer!.. Dette er svært så vanskelig å finne ut av på det som er annonsert!..

Hei,

Kan anbefale deg obdeleven. Krever kun mobil. Dem "samarbeider" med VAG. Dem har tilgang til alt av dokumentasjon på alle bilene som VAG produserer. Obdeleven har blitt veldig populært siste årene.

Vcds VAR kongen på markedet i mange år. Men, med obdeleven kan man gjøre nøyaktig det samme, med en mobiltelefon 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for  svar!.. Skal sjå om eg finn fram til noko!.. Eg er no nett komen heim etter tur nr.2 til WV-verksted for å finne feil, og deretter reparere feilen sjølv, for så å slette feilkoder på nytt for å få i gang att dieselvarmaren!..  Dette har no kosta meg 2X1290,-  Eg er ein pensjonert mekanikar med stor garasje, så denne «pengagaloppen» har eg alle forutsetningar for å stoppe, dersom eg investerar i rett utstyr!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...