Gå til innhold
The_chrz

Amundsen skifter kanaler selv


Anbefalte innlegg

Heisann!

har noen her vært borti at kanslene switcher av seg selv?

Det har skjedd oss i det siste, og den switcher plutselig fra DAB til FM. Ganske irriterende!

Håper noen kan hjelpe!

Har forresten en Octavia 1,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, The_chrz skrev:

Heisann!

har noen her vært borti at kanslene switcher av seg selv?

Det har skjedd oss i det siste, og den switcher plutselig fra DAB til FM. Ganske irriterende!

Håper noen kan hjelpe!

Har forresten en Octavia 1,4

Hei,

Hva slags årsmodell har du? Kan det være noe så enkelt som en innstilling, som gjør at ved dårlig mottaker forhold, så bytter den over til FM? Bytter den til andre DAB kanaler også? Eller kun mellom dab og FM? 

 

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Marius skrev:

Hei,

Hva slags årsmodell har du? Kan det være noe så enkelt som en innstilling, som gjør at ved dårlig mottaker forhold, så bytter den over til FM? Bytter den til andre DAB kanaler også? Eller kun mellom dab og FM? 

 

Marius

Hei!

Jeg har en 2015 mod, og den bytter mellom andre DAB kanaler og, og noen ganger mellom DAB og FM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutes ago, The_chrz said:

Hei!

Jeg har en 2015 mod, og den bytter mellom andre DAB kanaler og, og noen ganger mellom DAB og FM

Virker som at den er satt opp til et slags "autosøk", for å lete etter den kanalen som har best signal uten at den nødvendigvis finner riktig.

Har du sett i instruksjonsboka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Biturbo skrev:

Virker som at den er satt opp til et slags "autosøk", for å lete etter den kanalen som har best signal uten at den nødvendigvis finner riktig.

Har du sett i instruksjonsboka?

Nei men det skal jeg gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, The_chrz said:

Nei men det skal jeg gjøre!

Så bra 😄

Har brukt å se litt selv i instruksjonsboka dersom det skjer noe utenom det vanlige, og spesielt med infotainment systemet. Er masse her som er forklart f.eks om det er aktivert forskjellige funksjoner og så videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Biturbo skrev:

Så bra 😄

Har brukt å se litt selv i instruksjonsboka dersom det skjer noe utenom det vanlige, og spesielt med infotainment systemet. Er masse her som er forklart f.eks om det er aktivert forskjellige funksjoner og så videre.

Ja skal jeg være ærlig har jeg aldri vært flink på å sjekke boka 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...