Gå til innhold
RuneT

Info om tilhenger under "kjøredata"


Anbefalte innlegg

Har nokon av dykk info om tilhenger under menyen "kjøredata"? Dette er info om kuletrykk og tilhengerlast i kilo. Har sett en som har dette i sitt digitale display, men klarar ikkje finne da på min 2019 Kodiaq Scout med adaptivt understell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som skal til for det er jeg ikke sikker på @RuneT, men jeg vil tro at en må ha tilhengerassist på sin bil for at en skal ha tilgang på det. Som sagt ikke sikker, det er bare ett forslag til hva som skal til.

1914087747_Skjermbilde2021-05-23kl_18_59_21.thumb.png.0e6ba8f727330b589837c34cdebf49a7.png

Jeg har parkeringsassistent på min Superb som er en del av std.utstyret til L&K utgaven (som aldri er prøvet), men tilhengerassistent har jeg ikke (og det har jeg heller ikke behov for sier jeg i all beskjedenhet...... 😉 ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette er for meg ein stor underfunderlighet, og eg er jammen meg ikkje sikker på korleis dette skal målast. Eg vil tru at bilen må minimum ha adaptivt understell og gjerne tilhengerassistent. Her er jaffal bildene eg lånte frå eit anna forum som visar kva eg meinar. 

Screenshot_20210523-010603_Facebook.jpg

Screenshot_20210523-010538_Facebook.jpg

Endret av RuneT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...