Gå til innhold
Superb lll

Skoda Scala


Anbefalte innlegg

En liten smakebit fra den nye kompaktmodellen til Skoda som skal lanseres i løpet av 2019.

http://www.skoda-auto.no/nyheter-og-pressemeldinger/detaljer/skoda-scala-navnet-pa-ny-kompaktmodell

Har lagt ut dette tidligere, men synes det var greit at det blir linket til denne pressemeldingen i det rette emnet her også. Om det blir for gjentagende @Tor2r, så kan du bare slette dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 6 måneder senere...
14 timer siden, andersen skrev:

Har noen sett på denne i showroom / ute i trafikken enda? Snuser litt på denne, da octavia er litt svær for parkeringsplassen min, og fabia blir for liten i bagasjerommet ..

Denne har jeg sett hos forhandleren! Faktisk under levering til kunde, så den er nok ute på vegene nå.

En flott bil, moderne design og veldig pen innvendig. Jeg har ikke studert på størrelse, men den skal være større enn Fabia. Den virker å være bredere og lavere, og definitivt langre, men jeg er litt i tvilende til at den har større bagasjerom enn Fabia stasjonsvogn i.o.m. at den bare kommer som hatchback. Men dette har jeg ikke studert i detalj, så her må du nok sammenligne  brosjyrer og tekniske data.

Det er en bil jeg helt klart hadde vurdert dersom jeg hadde vært ute etter en ny forhjulstrekker og ikke hadde hatt behov for sittehøyden i kompakt-SUV'en jeg gikk for. Litt underlig at det i prislisten bare står Style-utgave med 1,0 TSI, mens det i brosyren er nevnt både diesel og 1,5 TSI, og flere utstyrsnivåer. Det kommer sikkert flere versjoner etterhvert,  tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2019 den 10.40, andersen skrev:

Har noen sett på denne i showroom / ute i trafikken enda?

Denne er i showroom hos 2 av mine nærmeste forhandlere. Bilen er også nå i full gang med å rulle ut til kunder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2019 den 10.40, andersen skrev:

Har noen sett på denne i showroom / ute i trafikken enda? Snuser litt på denne, da octavia er litt svær for parkeringsplassen min, og fabia blir for liten i bagasjerommet ..

Ja den har jeg sett både hos forhandler og møtt ute på veien, så de første eksemplarene er allerede levert ut og så er det jo noen dem.vogner også selvfølgelig. 🙂 

Er også et meget fornøyd medlem i Skoda gruppen på FB som har hentet sin nye Scala 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...