Gå til innhold
Sebastian

Inntak rør til egr-ventil


Anbefalte innlegg

Hallo godtfolk!
Jeg og mine klumsete hender klarte kunststykket å ødelegge festet som holder røret på plass til EGR-ventilen er vel det som er inntaket(?) så da er det store spørsmålet, finnes det et sted jeg kan kjøpe et nytt sånt feste evt nytt rør?? 
Prøvde så godt jeg kunne å Google, men jeg er begredelig på terminologien som dere ser hehe

dette er 1.9 TDi 105hk til en 2006 Skoda Octavia stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det et lite tips:

Siden du er på utkikk etter en del, men ikke helt vet hva du skal spørre etter, så kan du se om du finner denne igjen i delekatalogen til Eurodel.no. Da kan du få tak i et delenummer sånn at du har litt mer å gå utfra når du leter, legger ved en link under.

Om jeg har gjort dette riktig skal du komme inn deleoversikten for EGR til en 2006 Octavia. Men du får et litt mer nøyaktig treff dersom du skriver in chassisnummeret på siden der.

Håper selvfølgelig du finner det du leter etter!

https://www.eurodel.no/original-bildelkatalog#/parts?catalogId=skoda&modelId=c73916df9a88ab05c3e443deae2399b1&carId=801f8b744c87445f132452a564cff311&groupIds=MfCfmoAx!MfCfmoAx8J-bsEl6SHduNXFBTVRNeE5qRHduNXFCTkRBNU1UTXhOakF3OEotYWdqRXhNVGt4TXc&groupId=IzHwn5qAMTMxNjDwn5qBNDA5MTMxNjAw8J-agjExMTkxMw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...