Gå til innhold
Harald 60

[Løst] Travel Assist er for øyeblikket ikke tilgjengelig


Anbefalte innlegg

Min Skoda Kodiaq er drøyt året gammel. Varsel om at "Travel Assist er for øyeblikket ikke tilgjengelig" har dukket opp plagsomt ofte siden bilen var helt ny. I den senere tid har varselet dukket opp oftere og oftere, kan gjerne komme fem ganger i minuttet. Den oranjse varseltrekanten lyser i instrumentpanelet store deler av kjøreturen. Og lydalarmen som hører til varselet er plagsomt høy. Er det noen som vet hvordan jeg kan slå av funksjonen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harald 60 skrev (På 2/18/2022 den 8.19):

Min Skoda Kodiaq er drøyt året gammel. Varsel om at "Travel Assist er for øyeblikket ikke tilgjengelig" har dukket opp plagsomt ofte siden bilen var helt ny. I den senere tid har varselet dukket opp oftere og oftere, kan gjerne komme fem ganger i minuttet. Den oranjse varseltrekanten lyser i instrumentpanelet store deler av kjøreturen. Og lydalarmen som hører til varselet er plagsomt høy. Er det noen som vet hvordan jeg kan slå av funksjonen? 

Hei,

Her er det nok noe galt med sensorene dine, ta en tur til forhandler og få justert dem på garanti! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Hei

Har hatt samme problem,rattet ble skiftet men problemet kom tilbake etter en mnd.sulland sier flere har samme problem men de har fått beskjed at ratt  nr2 ikke blir byttet de venter på svar fra produsent.kan heller ikke estimere hvor lang tid dette tar😵💫mulig jeg må ha inn en advokat for å få fortgang her, er usikker på mine rettigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Har også fått skiftet ratt tidligere på grunn av travel-assist problemer på min 2021 modell. Problemet forsvant en stund for så å komme tilbake. Var inne på verksted denne uken for skifte av bremser og da fikk jeg beskjed om at det skulle gjøres en oppdatering av kamera bak speilet som skulle fjerne travel-assist problemene for godt. Skoda har funnet ut at disse probemene ligger i kameraet og ikke i rattet som tidligere antatt, så har noen fortsatt disse problemene så hør med forhandler om din bil skal oppdateres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...