Gå til innhold
vegboy

Isofix i passasjersetet framme


Anbefalte innlegg

Skal ha ny bil og Skoda kodiaq ligg høgt på ynskjelista. Er ikkje spesielt viktig med utstyr, men isofix i framme er litt viktig då det vert litt turar åleine med unge og mest praktisk å ha den i framsetet. Nokon som veit om det kan ettermonterast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vegboy skrev (På 17.3.2023 den 22.50):

Skal ha ny bil og Skoda kodiaq ligg høgt på ynskjelista. Er ikkje spesielt viktig med utstyr, men isofix i framme er litt viktig då det vert litt turar åleine med unge og mest praktisk å ha den i framsetet. Nokon som veit om det kan ettermonterast?

Hei,

ISOfix kan helt sikkert ettermonteres, men.. Vil tro det er veldig mye jobb. Sannsynligheten er stor for at du ikke får en skoda forhandler til å ettermontere dette.
Slikt må sannsynligvis kjøpes på nett og monteres selv.
Så, da kommer det litt an på om det er verdt det eller ikke. 
Fremstolen må jeg demonteres i sin helhet blandt annet, kan t.o.m involvere å borre hull, for å feste isofix braketten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Eg har endå ikkje fått sett på ein Kodiaq, men vil tru den passar oss bra. Reknar med ein kan skru av airbag'n på passasjersida framme. Kunne iallfall det på min octavia scout 2007 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vegboy skrev (På 19.3.2023 den 23.28):

Takk for svar. Eg har endå ikkje fått sett på ein Kodiaq, men vil tru den passar oss bra. Reknar med ein kan skru av airbag'n på passasjersida framme. Kunne iallfall det på min octavia scout 2007 modell

Ja, airbag kan som oftest deaktiveres i passasjersetet forran i moderne biler 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...