Gå til innhold
Gjest Swoopie

Vindusviskere fra Biltema?


Anbefalte innlegg

Forutenom ren bil liker jeg allerbest blanke ruter og god sikt! hehehe :) Originale og Bosch sine viskerblad koster voldsomt mye!

Har noen prøvd biltema sine, de er jo mye billigere!

Endret av Swoopie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har firmabil, så det gjøres på service med originale viskere.

Men for noen år siden så brukte jeg Biltema og andre viskere. Billigere, men ble slitt fortere. Tror likevel at det er billigere på sikt å kjøpe rimelige varianter. 

Kanskje litt som spylevæske? Er Europris sin så mye dårligere enn den på bensinstasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg bodde i Trondheim kjøpte jeg viskere på biltema, som @Espen skrev så slites de fortere, men da byttet jeg rett før vintersesongen (okt), en gang midt  i (januar) og når våren kom (medio april). Sparte ikke noe penger da, men hadde oftere helt nye vindusviskere :)

https://www.naf.no/forbrukertester/test-av-utstyr/test-av-vindusviskere/

Samme sier egentlig NAF også :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, ja det skal vel litt til for å merke forskjellen på spylervæska...forutenom lukta kanskje!

Får teste biltema sine når de kommer hit hvor jeg bor, er bestemt at det skal bygges ny butikk

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Swoopie skrev:

hehehe, ja det skal vel litt til for å merke forskjellen på spylervæska...forutenom lukta kanskje!

Får teste biltema sine når de kommer hit hvor jeg bor, er bestemt at det skal bygges ny butikk

 

Du bor ikke tilfeldigvis på Sortland eller i omegn? Vet at Biltema kommer dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...