Gå til innhold
Espen

Brunt skinn


Anbefalte innlegg

Hei.

Hva synes dere om brunt skinninteriør? Etter at det nå ble tilgjengelig med sort på L&K versjoner, så er det ganske mange som velger bort brunt. Kanskje de fleste?

Dersom bare setene var brune var det kanskje litt rart, men på Superb så er dører og dashbord også brunt.

Selv synes jeg det er kult. Det er stilig å ha noe ikke alle har. Jeg har også bestilt min Superb med beige innvendig tak. 

Det er bare toppmodellene til VAG som kommer med brunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Skoda Superb Style 2016, og det er kun en grunn til at det er en Style og ikke L&K, og det er nettopp det brune skinnet. Kun 14 dager etter at min bil fikk produksjonsdatoen bekreftet, så ble L&K tilgjengelig med sort skinn.........

Når jeg nå på nytt ser meg om etter en ny utgave av Superb så blir det L&K og sort skinn :) 

 

 Så brunt skinn er ikke min stil, men jeg skal innrømme at det ser betydelig bedre ut i Superb enn hva det gjør i Octavia. For i Superb så må jo bilen nesten være i dagslys for at en skal se fargen på skinnet, altså jeg ser det jo selvfølgelig mot de sorte detaljene på bl.a. setene, men det er jo ikke så fremtredende brunt som det er i Octavia og det er stor fordel i mine øyne........... :) 

 

Men nå har vi jo alle forskjellig smak og synspunkter, så det er jo veldig vanskelig å finne noe som passer for alle.

 

Gratulerer med ny bil (som du snart mottar), så håper du blir fornøyd med både valg av bil og interiør :) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, man ser ofte brunt skinn i eksklusive biler, men har ikke vært min favoritt eller mitt valg for den saksskyld når jeg har kjøpt biler. 

Skal sies at jeg ikke har sett skinnet i Superben, kun Octavia, og som Superb III skriver så er det jo stor forskjell der.

Legg ut bilder når du kan :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten var Superb L&K kun å få med biege eller brunt skinn... det gjaldt vel også forrige Superb... Jeg bestilte biege da jeg personlig synes brunfargen er helt feil.. liker Lyst brunt! Det kan være veldig eksklusivt å fint.. men liker ikke fargen Skoda bruker, men smaken er som baken :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...