Gå til innhold
Espen

Elektrisk bakluke bruk av benet


Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som har funksjonen som gjør at man kan åpne bakluka på stasjonsvogna ved å sveipe foten under støtfangeren?

Jeg får dette på min nye Superb og lurer på om dette faktisk virker.

Jeg har vært innom 5-6 Skoda forhandlere på Østlandet, og ingen får dette skikkelig til. Noen mener man må gå inntil og ta foten inn og ut for så å ta et skritt tilbake. Andre mener at foten må sveiper frem og tilbake. 

Hvordan er det hvis en ball ruller under bilen?

Må bilen være låst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle om bilen er låst eller ikke, ‹‹sveipingen›› med beinet under fangeren fungerer på samme måte som om du skal låse opp dørene når du har nøkkelen i lomma. 

Ser på nettet at det er mange som sliter med å finne den rette metoden for dette, for det som virker den ene gangen gjør ikke det den andre gangen og motsatt.

Om det kan ha noe med om sensoren er møkkete og ikke registrerer det skikkelig, har med dagslys å gjøre e.l. vet jeg ikke. jeg har kun el.bakluke på den jeg har, men vil jo få den samme som deg om jeg gjennomfører bytte av bil som jeg vurderer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Salcin skrev:

Fungerer utmerket!  Aldri noen feil"slag" her! Har alltid nøkkel i høyre lomme, og bruer høyre ben! Benet rett inn, og rett ut igjen, midt under bilen! Så går det ett sekund eller to, så går luka opp! Genialt med handleposer i hånda! 

Hvordan fungerer det med hengerfeste ute?

Om det er noe du har da selvfølgelig...........

 

Blir jo det på meg også om jeg gjennomfører det byttet jeg vurderer, men har fremdeles noen betenkeligheter gitt..........

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...