Gå til innhold
Jokke

Navigasjonaoppdatering ECE 2017


Anbefalte innlegg

Om ikke jeg tar helt feil, så skal vel dette inn på et originalt Skoda minnekort for å få dette til å fungere.

Men tror jeg ville ha spurt på merkeverkstedet, for å være helt sikker.

 

Jeg har også forsøkt det samme til min Superb 16 mod (jeg har ikke originalt minnekort), men jeg måtte avbryte pga andre utfordringer før det, fordi jeg benytter Mac.

Så dette er no jeg også vil ta med forhandleren når anledningen byr seg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ikke bruke orginalkort. Jeg oppdaterte til ECE 2016 uten problemer og det var slik det måtte gjøres i hht skoda leverandøren. Det står jo også greit forklart på sidene hvor oppdateringene skjer. Bare lurer på om ECE 2017 kanskje krever 64gb kort... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.

 

Jeg mente bare at selgeren jeg snakket med på Skoda sa at det måtte være er originalt Skoda minnekort for at det skulle fungere, men det fungerte uansett ikke så lenge jeg benytter Mac. Klarer ikke helt å se hvorfor det skal begrense dette, for det handler jo bare om en nedlasting og føre over data til et minnekort, men det fungerer i hvert fall ikke.

Ser på at annet forum at det er forskjell på Amundsen og Colombus når det gjelder bruk av minnekort, ang. originalt vs et vilkårlig minnekort, men nå vet jeg ikke hvilken versjon @Jokke har heller.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar @oddvaoes. Skjønner ikke hva jeg gjør feil. Fikk til å laste ned ECE2016 uten problemer, men denne gangen trøbler det bare. Kjøpte ett 64GB kort i dag for å se om det hjalp, men neida. Kommer bare til biten hvor jeg skal laste ned, og der står det "Saving temporary file (This may take several minutes)".... Etter en god halvtime kommer det opp feilmelding om at det ikke er nok plass på SD kortet.... 

Endret av Jokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...