Gå til innhold
kjakan2005

Tectyl/dinitrol beskyttelse på ny Octavia stv


Anbefalte innlegg

Jeg hadde Mercasol på den forrige bilen min, og det har jeg fortsatt og sverge til. Skal inn til behandling med Superb'en nå i slutten av august. :)

Jeg fikk forhandleren min til å kontakte importør fordi jeg gjerne ville ha det skriftlig at Mercasol fortsatt var godkjent som understellsbehandling fra Skoda din side, og det var ingen problem. Mercasol brukes blant annet på Bekkelagskaia der hvor bilene ankommer med båten til Norge. 

Det eneste kravet er å bruke et godkjent verksted som er medlem av Norsk antirustforening. Og i tillegg gir jo Norsk antirustforening deg 15 års antirustgaranti om du følger opp med kontroll og behandlig etter behov hvert 3. år. Bilen må dog være førstegangsbehandlet innen 24 måneder etter førstegangsregistreringen, men det er jo like greit å få det gjort så fort som mulig, gjerne når bilen er splitter ny. 

Her har du en liten artikkel med noen få bilder også @Superb lll , det er utrolig mye sand og salt og alt som hører med som legger seg under blant annet beskyttelsesplatene.

Grus og salt er det verste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...