Gå til innhold
Tor2r

Statistikk for forumet


Anbefalte innlegg

Veldig bra, flott av @Tor2r.

Jeg var litt inne å kikket på dette forumet tidlig, uten å melde meg inn (selv om jeg var på min 3. Octavia). Så bestemte jeg meg i desember 2016 å melde meg inn og kanskje bidra litt. Har ikke angret på det. Godt å få input og gi litt tilbake i et forum, mye god Skodakunnskap her! Synes forum på mange måter er bedre enn FB

Håper den gode tonen fortsetter og at folk slutter opp om forumet og bidrar. 

Endret av Sjåføren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Superb lll skrev:

Det eneste som mangler nå, er vel at vår kjære admin også får seg en bil av riktig merke, hehe ;) :D  

Ja, det var det da! Går jo å sikler på en Kodiaq! Men blir neppe i år. Vente til unga er ferdig med den destruktive fasen ;)

3 timer siden, Sjåføren skrev:

Håper den gode tonen og at folk slutter opp om forumet (og bidrar) fortsetter. 

Ja, er ganske så overrasket over at tonen er så god. Har jo frekventert noen forum opp gjennom og det er jo alltids noen som alltid er spydige eller rett og slett bare idioter :)

Såe...jeg og moderatorene har ikke så mye erfaring i å moderere for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Tor2r skrev:

Ja, det var det da! Går jo å sikler på en Kodiaq! Men blir neppe i år. Vente til unga er ferdig med den destruktive fasen ;)

Det forstår jeg godt, men det spørs jo hvor lenge du må vente til du oppnår det du ønsker her. For små barn blir større barn, og de blir igjen til ungdommer, og det betyr ikke nødvendigvis at de gidder å ta mer hensyn til dine ønsker @Tor2r ;) 

Det er kun to ting jeg har som ønsker når de skal sette seg inn i bilen, men det er veldig vanskelig å gjennomføre i praksis ser det ut til.

  1. Løft beina over terskelen og helt inn på gummimatten uten å treffe baksiden av forsetet, listene i døråpningen eller plastikken på innsiden av døråpningen (mulig det er for mange ting på en gang, men de er jo jenter og flinke til å multitaske sier dem til meg ;) ). Komplett umulig å gjennomføre! 
  2. Når det er snø eller sølete på bakken, rompa inn på setet, og «dunk» skoa/støvlene mot hverandre slik at mest mulig snø/søle blir igjen på utsiden av bilen. Komplett umulig å gjennomføre!

Synes egentlig ikke at det er så veldig kravstore ønsker, men tenåringer som himler med øynene over slike ønsker er jo bare helt nydelig.............. ;) 

Men prøv å ta et steg inn på en tenåringsjentes rom når en har på arb.tøy, da får ordet husfred og ta hensyn plutselig en helt annen mening, hehe ;) 

 

Vi har mye mer struktur, kontroll og orden enn det ser ut til her altså, poenget mitt var bare at bil er ikke det som betyr mest for hverken barn eller ungdommer.............. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehehe du sier noe der. Har jo forhåpninger da... må jeg faktisk vente helt til unga har egen bil??? ;)

Kjenner det svir i magen de gangene jeg presterer å tuppe litt borti døra med skoa på vei ut av bilen...

online_akkurat_nå.jpg

Forumet akkurat nå...19 online, rundt 11 sidevisninger i minuttet. Ingen nord for trøndelag online... unntatt meg nå da :)

Hvilke sider er besøkt akkurat NÅ.

statistikk_nå.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tor2r skrev:

hehehehehe du sier noe der. Har jo forhåpninger da... må jeg faktisk vente helt til unga har egen bil??? ;)

Kjenner det svir i magen de gangene jeg presterer å tuppe litt borti døra med skoa på vei ut av bilen...

 

Hehe, neida, det går nok bra skal du se, men bare ikke ha altfor høye forventninger, realitetene kan fort bli litt annerledes enn hva en har tenkt seg ;) 

Ja det skal bli artig å se om en i det hele tatt får lov til å sette seg inn i deres bil når de kjøper sin første, tenker det blir en annen tone på dette da ja, hehe ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tor2r, jeg oppdaget for litt siden at det er noe som heter skjult eller hemmelig pålogging. Det forundret meg litt og jeg lurer litt på hvorfor det er en slik mulighet for vanlige medlemmer. Jeg har en stund vært pålogget som skjult eller hemmelig, men det er vel egentlig ikke noe behov for det? Jeg gidder ikke logge meg på og av hele tiden, men det betyr vel ingenting om man er pålogget hele tiden og at det vises i en oversikt? Forumadministrator ser vel alle, og det kommer vel med i statistikken likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Tor2r skrev:

Ja, det var det da! Går jo å sikler på en Kodiaq! Men blir neppe i år. Vente til unga er ferdig med den destruktive fasen ;)

Ja, er ganske så overrasket over at tonen er så god. Har jo frekventert noen forum opp gjennom og det er jo alltids noen som alltid er spydige eller rett og slett bare idioter :)

Såe...jeg og moderatorene har ikke så mye erfaring i å moderere for å si det sånn :)

Imponerende jobb du har gjort her @Tor2r . Saklighetsnivået er rett og slett unikt i forumsammenheng. Men når det er sagt, tror jeg det kommer av at gjennomsnittsalderen er ganske høy, og at skodaentusiaster er ganske vanlige oppegående mennesker. Lite mat for trolling her. Dessuten tror jeg at man ofte har tenkt nøye gjennom det før man kjøper en Skoda: Det er definitivt ikke en statusbil, og man har vel ganske god peiling på bil når man ser at Skoda gir mye bra bil for pengene. Også ser den jo etterhvert veldig bra ut også. Skodaeiere er jordnære folk (da tenker jeg ikke bare på de som senker bilene sine maks :-). 

Det blir gode forum og diskusjoner av slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Sjåføren skrev:

@Tor2r, jeg oppdaget for litt siden at det er noe som heter skjult eller hemmelig pålogging. Det forundret meg litt og jeg lurer litt på hvorfor det er en slik mulighet for vanlige medlemmer. Jeg har en stund vært pålogget som skjult eller hemmelig, men det er vel egentlig ikke noe behov for det? Jeg gidder ikke logge meg på og av hele tiden, men det betyr vel ingenting om man er pålogget hele tiden og at det vises i en oversikt? Forumadministrator ser vel alle, og det kommer vel med i statistikken likevel?

Skjult/hemmelig pålogging viser deg rett og slett som offline til gjester og vanlige medlemmer. Moderatorer og administratorer kan se at du er online. Det er ikke nødvendig å logge deg av, du vil etter en periode som inaktiv vises som offline i systemet. Du slipper å logge deg på igjen neste gang du åpner nettsiden. 

9 timer siden, Scout skrev:

Imponerende jobb du har gjort her @Tor2r . Saklighetsnivået er rett og slett unikt i forumsammenheng. Men når det er sagt, tror jeg det kommer av at gjennomsnittsalderen er ganske høy, og at skodaentusiaster er ganske vanlige oppegående mennesker. Lite mat for trolling her. Dessuten tror jeg at man ofte har tenkt nøye gjennom det før man kjøper en Skoda: Det er definitivt ikke en statusbil, og man har vel ganske god peiling på bil når man ser at Skoda gir mye bra bil for pengene. Også ser den jo etterhvert veldig bra ut også. Skodaeiere er jordnære folk (da tenker jeg ikke bare på de som senker bilene sine maks :-). 

Det blir gode forum og diskusjoner av slikt!

Ja, alderen har nok mye å gjøre her! eller hva @Superb lll:D

Jo mere senk jo mer jordnær ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Tor2r skrev:

Ja, alderen har nok mye å gjøre her! eller hva @Superb lll:D

Hmf, alder er bare et tall har jeg hørt de «voksne» gutta på jobben si, og jaggu begynner jeg å bli enig med dem også, hehe ;) 

Alderen henter oss inn etterhvert (i hvert fall meg), men en er jo ikke eldre enn hva en føler seg som da, hehe ;) 

 

29 minutter siden, Tor2r skrev:

Jo mere senk jo mer jordnær ja ;)

Hehe, den var ny for meg, den skal jeg legge meg på minnet @Tor2r :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Superb lll skrev:

Hmf, alder er bare et tall har jeg hørt de «voksne» gutta på jobben si, og jaggu begynner jeg å bli enig med dem også, hehe ;) 

Alderen henter oss inn etterhvert (i hvert fall meg), men en er jo ikke eldre enn hva en føler seg som da, hehe ;) 

 

Hehe, den var ny for meg, den skal jeg legge meg på minnet @Tor2r :D 

Scout sine ord det med senk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
7 timer siden, Kodiaq6011 skrev:

Vennligst gi omdømme til de som er behjelpelige. Dette er litt skuffende forum. Er medlem på et annet forum og der verdesettes svar og hjelp fra medlemmer. 

Omdømmepoeng er allerede implementert.

Kan gjøres mer ut av det ja. Men hvor mye skal man liksom pynte på det..

Og litt til her: https://skodaforum.no/topmembers/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...