Gå til innhold
SteinarR.

SmartLink


Anbefalte innlegg

Eg er den heldige eiger av ein Suberb L&K 2016 mod, kjempebil :-)

Men, eg får ikkje MirrorLink til å fungere ( har Columbus infosystem). Har snakka med selger og får beskjed om at det kjem oppdatering i 4. kvartal som vil rette opp dette. Eg bruker ein eitt år gammel Samsung S5 telefon med opplegg for MirrorLink. Eg har fulgt opp det som står i veiledning, men det hjelper ikkje. Er det andre som har det samme problemet, eller som får dette til å fungere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en Superb 2016 med Columbus og har en Samsung S5 neo, og det fungerer ikke (enda). Selgeren jeg kjøpte bilen av sier også det samme, det fungerer ikke med Android enda, det må en oppdatering til for at det skal fungere. Men sist jeg snakket med selgeren om dette, så var det ikke noe klart tidspunkt varslet for den oppdateringen. Derimot med iPhone så fungerer det helt sømløst, så da får en nesten enten vente på oppdateringen som fikser dette, eller bytte mobil...........

Bytte mobil går ikke for min del, benytter arb.givers mobiltlf, og jeg må ha Android pga en del spes. Apper som jeg benytter i min jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Et tips er å laste ned Android Auto-app'en fra apkmirror (for jeg tror ikke denne er tilgjengelig offisielt for Norge ennå, av en eller annen grunn)

http://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-2-0-642-release/

Da kan du bruke Android Auto gjennom Columbus. Men AA er foreløpig nokså begrenset, og jeg venter, sammen med tusenvis av andre, på at Waze skal blir AA-kompatibel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...