Gå til innhold
Tor2r

Slik blir det nye showet til Clarkson og co


Anbefalte innlegg

Lånt fra : https://www.motor.no/artikler/slik-blir-det-nye-showet-til-ex-top-gear--gutta/

Fredag 18. november er det klart for det store comebacket til ex Top Gear gutta Jermy Clarkson, James May and Richard Hammond. The Grand Tour heter det nye programmet og denne offisielle traileren viser litt av innholdet i programmet.

Hver episode presenteres fra et studio-telt på forskjellige steder verden over. Det vil ifølge Amazon bli lagt ut en ny episode hver fredag utover høsten. Showet vil bare være tilgjengelig for Amazon-kunder.

------------------

Jeg er personlig klar som et egg! Synes forøvrig det nye Top Gear med Matt LeBlanc også er veldig bra. Er en stor fan fra tiden i Friends ;) Skal sies at han andre som jeg ikke husker navnet på og som jeg ikke gidder google var slitsom og hadde null kjemi med noen andre i programmet.. jo..evans het han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok for gammeldags til å like det «nye» Top Gear, synes hverken noe om Chris Evans eller Matt LeBlanc i denne sammenhengen. Chris Evans vil for mye og det blir stort sett bare mas av det, Matt LeBlanc har jeg stor sans for som skuespiller, men ikke helt som programleder, synes han blir altfor «laid-back» og treg/traust. Han har liksom ikke noe engasjement i dette, ser han liker å kjøre bil, men der stopper det liksom opp også etter min mening.

Jeg savner nok de gamle gutta for mye, og jeg sammenligner nok også programmene altfor mye til at jeg er helt nøytral.  

 

Det nye programmet kommer jeg nok ikke til å se, for jeg kommer nok ikke til å betale noe ekstra for å se det showet, altså jeg skulle gjerne ha sett det, men da får det bli når det en eller annen gang havner på TV eller fritt på nettet for min del.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...