Gå til innhold
Tor2r

Skoda Kodiaq brukermanual / bruksanvisning


Anbefalte innlegg

Er egentlig mer interessert i prisene jeg, for blir de for høye, så trenger jeg ikke instruksjonsboka heller ;)

 

Neida, det er mye interessant å lese i her, må si jeg ser frem til våren når den er tilgjengelig for å både se og kjøre med den. Det er så mye enklere å danne seg et skikkelig bilde av bilen, når en har noe mer håndfast. Slik som kjøreopplevelse, støynivå, plass, etc, det blir uansett spennende til våren :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det gjør jeg selv også, men det er mer etter at jeg hadde prøvet Superben (og de foregående bilene jeg har bestilt helt nye), slik at jeg kan finne ut mer om hva som er i bilene.

Jeg for min del liker nå helst å ha noe helt konkret å forholde meg til slik at jeg vet om det er aktuelt for meg eller ikke. Jeg undersøker f.eks. ikke noe om Avensis, Mazda 6, Insignia selv om det er tilgjengelig informasjon det også, for det er ikke biler for meg uansett. Og det vet jeg ikke om Kodiaq er heller før jeg har sett den fysisk og prøvet den på egenhånd.

Men jeg er definitivt fristet av den, så spørs det bare om forventningene mine blir innfridd :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Den norske manualen ligger også ute under linken din, @Tor2r.

På 5.11.2016 den 16.09, Tor2r skrev:

Dersom du er veldig nysgjerrig på Kodiaq kan du her få lese brukermanualen på Kodiaq.

Her kan man lese den engelske versjonen: http://www.skoda-auto.com/en/mini-apps/owners-manuals/pages/kodiaq.aspx

Masse snacks og spennende info inni den :)

 

Her er direkte link:

http://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/no/Kodiaq_NS/10-2016/Manual/Kodiaq/A_SUV_Kodiaq_OwnersManual.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
51 minutter siden, Guardian skrev:

Jeg ser at linken ikke fungerer lenger. Er det noen som klarer å finne den på nytt eller som har lastet den ned og kan dele?

Om den engelske versjonen kan hjelpe deg noe, så er det i hvert fall en mulighet til å laste ned den her.

Ellers så ser det ut til at de har fjernet den som lå ute for Kodiaq tidligere, mulig den er tatt bort for oppdatering før bilen kommer ut på det norske markedet..........?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, tobor skrev:

Jeg prøvde å laste opp den norske, som jeg som en PDF. Men jeg får feilmelding. Sannsynligvis er 60 Mb for stort.

 

Takk for at du prøvde :) 
Dersom du har Dropbox, Google Drive eller annen skylagring kan du lage en link til filen og dele her, men ikke stress med det hvis du er usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...