Gå til innhold
Tor2r

Anbefalt: Gtechniq C1 og C2v3


Anbefalte innlegg

Siden jeg ikke har mottatt min nye Scout enda (desverre) så må jeg uansett pusse på det jeg har av biler. Bil nr. 2, en Audi A5 har fått gjennomgått med både maskin og til slutt en helt fantastisk coating. Bilen har gått 138.000 km og er fra 2008. Lakken har aldri blitt polert før nå og så ikke ut i det hele tatt. Slik ble resultatet etter sluttbehandling med C1 og C2v3 fra Gtechniq.

2015-06-03_13.50.12.thumb.jpg.39ea787e022015-06-03_13.49.04.thumb.jpg.2429bf7425

Produktet er rimelig lett å bruke i forhold til voks synes jeg. Etter at bil er nøye vasket, så påføres først et lag med C1 før man påfører C2v3 etter minimum 3 timer. Holdbarheten varierer, men langt lengre enn voks. Opp mot 8 mnd+.

Detaljert bruksanvisning C1:
Etter helt ren bil: Drypp noen dråper C1 på medfølgende pad, fordel utover ett panel av gangen. Bruk så en microfiberklut til å fordele det enda mer utover panelet, ikke nødvendig å gnikke hardt. Så bytter du microfiberklut og buffer av produktrester. Det skal nå bli blankt. Fortsett slik til hele bilen er dekket. Unngå regn de første timene.

Detaljert bruksanvisning C2v3:
Etter behandling med C1: Spray rett på bilen eller rett på klut og fordel det utover deler av bilen. Buff så av med en microfiberklut. Fortsett slik til hele bilen er dekket. Trenger ingen herde tid, klar for vann med en gang. Ekstrem hydrofob evne! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er ganske dyr. Men om den holder så lenge som det lover så sparer man på mindre vasking fremover. Man sparer også mye tid, da man slipper å behandler flere ganger.

Men selvfølgelig. Dette er ikke et produkt man er avhengig av for å holde en bil ren. Er vel for litt spesielt interesserte kanskje.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...