Gå til innhold

Velkommen gjest!

Hvis du register deg vil du få mulighet til å delta i diskusjoner og laste ned filer. Du vil også få tilgang til medlemsfordelene dersom du når et visst antall innlegg.

Tor2r

Søker ny eier av forumet

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Godt over tre år siden jeg startet forumet nå, og både interesser og tilgjengelig mengde tid har endret seg.

Forumet trenger noen som er mer aktive enn meg.

Den/de som ønsker å ta over kan ta kontakt med meg her på forumet.

Kostnadene er ikke så store i måneden. Par hundrelapper. Inntektene er litt over det. Potensielt kan man tjene enda mer om man selger litt annonser.

Du må være litt datakyndig for å drifte et forum. Er mye som skjer med systemet i bakgrunnen som man ikke ser her.

Ta kontakt for spørsmål! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei @Tor2r :)

Synes det er trist å lese at du ikke skal drifte/eie dette forumet videre, for jeg synes (som jeg har nevnt mange ganger tidligere også) at du har laget en meget flott side/forum. Så det skal du ha all mulig ros og skryt for :)

Men jeg må jo også legge til at jeg har stor respekt for din avgjørelse.

Jeg vil savne de gode dialogene vi har hatt tidligere @Tor2r, så jeg ønsker deg lykke til videre :)

Mvh Superb lll

En ting er i hvert fall helt sikkert, det blir ikke meg som tar stafettpinnen videre, det er helt utelukket.

• Lik 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var meget leit å høre. Støtter superb III.

VI FÅR HÅPE DU FINNER NOEN SOM ER TILLITVERDI FOR DETTE FORUMET.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var slett ikke kjekt å lese @Tor2r. Jeg har full forståelse for at drift av forum tar tid, koster penger og krever engasjement, men forstår at du kanskje må prioritere annerledes. En takk for initiativet til å starte forumet, engasjementet og god drift er på sin plass!

For min egen del synes jeg at et forum på veldig mange måter er bedre enn f.eks Facebook-grupper.  FB er enkelt, men det er bare en fortløpende side med alt mulig, og tilslutt blir det uoversiktlig, og vanskelig å finne igjen innlegg. Et forum er mye mer oversiktlig og er en bra plattform med inndeling i forskjellige tema og emner. Det er selvfølgelig avhengig av en viss mengde engasjerte og aktive medlemmer for at det skal være nyttig og gøy.

Dette forumet har på alle måter vært enestående positivt og jeg håper du kan finne en som kan og vil drive forumet videre. Det er rett og slett for bra til bare å forsvinne. Kanskje du kan legge ut spørsmålet i gruppen  Skoda Klubb Norge på FB?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og takk for fin tilbakemelding.

Er i dialog med flere, blant annet Skoda Klubb Norge.

Kommer tilbake med info så snart det er noe nytt.

I mellomtiden må jeg kjempe litt mot russere/kinsere som spammer :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle!

Da kan man vel gjøre det offisielt.

Jeg har idag tatt over som ny eier og drifter av skodaforum.no 
Det vil ikke bli noen nevneverdig forandringer her, dere vil ikke merke noe som helst.

Etterhvert vil jeg overføre forumet til en ny server, da vil noe nedetid være forventet, men det vil jeg komme tilbake til.

Jeg har også et ønske om noen nye moderatorer. Ta gjerne kontakt på pm for dette.

• Lik 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til videre!

Nå får dere en ny administrator som til og med har en Skoda! Jeg har jo aldri eid en Skoda en gang...bare prøvekjørt :D

Takk til alle dere som holder forumet aktivt, spesielt de som bidro tidlig og fikk dette opp å gå.

• Lik 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ønsker jeg dere lykke til @Tor2r og @Marius :) 

Takk til deg @Tor2r for at du startet dette forumet og all jobben du har lagt ned i dette for å få det til å fungere, veldig bra ble det til slutt :) 

Så en stor takk til deg @Marius som tar stafettpinnen og fører dette velfungerende og flotte forumet videre, det synes jeg var veldig bra :) 

Endret av Superb lll

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Superb lll skrev:

Da ønsker jeg dere lykke til @Tor2r og @Marius ?

Takk til deg @Tor2r for at du startet dette forumet og all jobben du har lagt ned i dette for å få det til å fungere, veldig bra ble det til slutt ?

Så en stor takk til deg @Marius som tar stafettpinnen og fører dette velfungerende og flotte forumet videre, det synes jeg var veldig bra ?

Takk for det @Superb lll
Si i fra om jeg skal endre navnet ditt da, som det siste jeg gjør her :D
Gjort veldig enkelt og med to klikk ;)

• Lik 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er best navnet er som det er jeg @Tor2r, jeg begynner å bli så gammel og surrete at jeg må klare å huske hvem jeg er vet'u ;) 

Håper du tar en liten tur innom forumet i ny og ne @Tor2r :) 

Endret av Superb lll

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
23 minutter siden, Superb lll skrev:

Tror det er best navnet er som det er jeg @Tor2r, jeg begynner å bli så gammel og surrete at jeg må klare å huske hvem jeg er vet'u ?

Håper du tar en liten tur innom forumet i ny og ne @Tor2r ?

hehe, ja det var det da ;)

Ja, må jo sjekke innom etter hvert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svar i emnet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Om Skodaforum Norge

Uoffisielt forum for Skoda eiere og andre interesserte

Populær kategori: