Gå til innhold
Superb lll

Veteran Skoda, Skoda pickup......


Anbefalte innlegg

For å kanskje ha litt aktivitet i denne kategorien, så er det jo en fin mulighet til å kunne komme noen eldre Skodaer som ikke passer under noen av de andre kategoriene.

Er det noen av medlemmene her som har en (eller flere) eldre Skodaer som kanskje har blitt veteran bil, eller en Skoda pickup, så blir jo bredden litt større her inne?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Om du har et lite hull ( hullet er i størrelse som en resett knapp som finnes på mange elektriske duppeditter)i platen som nøkkelen sitter i kan du prøve å trykke en binders eller tilsvarende inn i det og se om nøkkelen ikke løsner. Dette virker på biler med automat der girkasse feiler og ikke gir beskjed at den er satt i park.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 27.12.2016 at 5:48 PM, Helge said:

Om du har et lite hull ( hullet er i størrelse som en resett knapp som finnes på mange elektriske duppeditter)i platen som nøkkelen sitter i kan du prøve å trykke en binders eller tilsvarende inn i det og se om nøkkelen ikke løsner. Dette virker på biler med automat der girkasse feiler og ikke gir beskjed at den er satt i park.

Takker. skal prøve meg frem. min bror som har lånt bilen mens jeg er bortreist på jobb så nå har han en uke på seg til og forhåpentligvis klare opp i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...