Gå til innhold
Tor2r

Skoda relatert nyttårsforsett?


Anbefalte innlegg

Hei og godt nytt år alle medlemmer og lesere!

Har dere noen "nyttårsforsett" relatert til en Skoda modell eller din egen bil? Ny bil, modifisering av din bil, nye felger, foliere, skrote, ikke krasje mer, etc? Kom med dine uhøytidelige eller dønn seriøse planer for 2017! 

Her kommer min:

Skikkelig prøvekjøring av Kodiaq når den ankommer Norge til våren. Klaffer alt må ting vurderes om man kjøper med en gang eller kanskje venter på fremtidige løsninger (hybrid, utstyr etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår :) 

 

Tja, Kodiaq må jo selvsagt prøves når den kommer, men det er nok ikke en bil jeg vil velge. Jeg liker mer tradisjonelle biler som stasjonsvogn og sedan/combi.

Den Skodaen jeg definitivt har lyst til å prøvekjøre (om den kommer til en forhandler i nærheten av meg) er den faceliftede Octavia VRS 245hk utgaven som skal være tilgjengelig rundt sommeren 2017. Men den har jeg dessverre mine tvil om at så mange av forhandlerne vil ta inn som dem.vogn, den er kanskje mer for spesielt interesserte.......

Har jo selvsagt ikke behov for en bil med en slik motor, men den hadde det som sagt vært artig å prøve :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år! Til @sjåføren Jeg har ikke noen erfaringer. Men det er ikke noe å tjene på å kjøpe på Ebay når en tar hensyn til norsk moms. Det tyder på at den norske prisen er grei nok.

Selv håper jeg at 2018 modellen av Kodiaq skal bli tilgjengelig i L%K med siste utstyr fra VAG. Ellers blir det et merkebytte for meg, etter tre skodaer.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...