Gå til innhold
Chrwith

Superb Sportline


Anbefalte innlegg

Velkommen Chrwith!

Snasen bil du har fått deg der!

Selvom jeg selv ville valgt oppvarmet frontrute så har du jo tatt med MYE MYE utstyr ja! :D Skal sies at jeg klarte meg godt uten oppvarmet frontrute før jeg fikk det, så det er jo ikke noe must egentlig :) Men er det ikke sånn det er at når man først har hatt en ting så klarer man seg ikke uten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja det er jo sånn det bruker å være. har jo webasto, men angret på at det ikke blei tatt med, prøvde å få det bestillt etterpå men da var bilen bekreftet i produksjon, så da fikk det bare være, ville ta det og phonebox med etterpå, men som sagt så var det før seint. ser no når det er så sinnsykt kaldt, minus 13 at det legger seg litt is nederst på ruta. vet ikke om oppvarmet frontrute hadde funket, det vet vel du. men alt i alt, så ja er det en godt utstyrt bil som æ sier meg veldig godt fornøyd med.

har lyst å få montert skjermer i nakkestøtter, men siden det er sportsstoler å nakkestøtta er intergrert i stolen vet jeg ikke hvordan dette blir. har det på A6a å ser jo det at det er et must på turer før kidsa.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes jo et uhorvelig antall løsninger på markedet, så må vel anta at det skal være noe som passer uten at det blir en dårlig løsning på det?

På min bil går varmetrådene helt ned til viskerne og litt under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Chrwith skrev:

hehe ja det er jo sånn det bruker å være. har jo webasto, men angret på at det ikke blei tatt med, prøvde å få det bestillt etterpå men da var bilen bekreftet i produksjon, så da fikk det bare være, ville ta det og phonebox med etterpå, men som sagt så var det før seint. ser no når det er så sinnsykt kaldt, minus 13 at det legger seg litt is nederst på ruta. vet ikke om oppvarmet frontrute hadde funket, 

 

 

På Superb så er det ikke varmetråder i frontruta, det er en folie som dekker hele frontruta og er meget effektiv, og det gjelder for både is utvendig og dugg innvendig, så den er det litt synd at du ikke fikk med før det var for seint........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...