Gå til innhold
Tor2r

Octavia Scout 1.8 TSI 2016 - AVBESTILT


Anbefalte innlegg

I bestilling: Octavia Scout 1.8 TSI, 2016 - Quartz Grey Metallic (tidligere Metal grey metallic)

Valgt alt av tilleggsutstyr.

Hawk 17" Felger sommer og Polar 17" med Nokian Hakka 8 pigg vinter.

Foreløpig er forventet levering ukjent.

Får med gratis service i 3 år/45.000 km. Kampanje som Skoda har en stund ut i sommer.

---- DENNE BLE AVBESTILT GRUNNET YMSE ---- kommer tilbake med mer

 

Endret av Tor2r
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baldvindur

Hva fikk deg til å velge bensin fremfor Diesel? Går selv med planer om kjøp, men er et stykke unna enda..mulig jeg må vente litt til prisene synker noe..

Forresten, støtter farge valget ditt, selvom jeg også liker den lyseblå veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fikk deg til å velge bensin fremfor Diesel? Går selv med planer om kjøp, men er et stykke unna enda..mulig jeg må vente litt til prisene synker noe..

Forresten, støtter farge valget ditt, selvom jeg også liker den lyseblå veldig godt.

Blir ganske mye småkjøring på meg, selvom det er på landevei så anbefalte selger å gå for bensin. Synes også bensinversjonen var litt mer responsiv på en måte..​

 

Ikke vente på Superben og se hvordan den bli?

​Mjææææ...vil ha litt av den "offroad" look'en :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baldvindur

Ser forsåvidt den. Har lekt litt med konfiguratoren, men må få en veeeldig god innbyttepris for å få alt til å gå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del endringer i standardutstyr og diverse pakker som ikke vises i konfiguratoren.

Scout har nå Driving Mode Selection med Off road program og nedstigingsassistent som standard.

Man har Vinterpakker, Businesspakke, Traveller pakke. Prisen på nett blir ikke helt samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei.

Har bestilt nesten identisk bil og fått beskjed om at denne produseres denne uken. :)

Bestilte 4 dager for tidlig for å få servicekampanjen, litt surt, men gleder meg.

Synes også bensinen er mer responsiv,  spesielt med DSG og kan ikke se at dieselen er verdt 30k mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjaldt serviceavtalen, var det mer kundebehandling enn kroner og øre jeg reagerte på @Tor2r.

Jeg så også på Quartz Grey Metallic, men landet på Topaz Brown, etter å ha sett begge i møkkete (les: virkelig) tilstand. :)

Hva var grunnen til at du valgte 18" til en Scout @Jokke? Er de også i anthracite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke før andre uke av Oktober.. 

Lenge å vente kjenner jeg .. 

Ja, du får sikkert lest gjennom manualen et par tre ganger før bilen er der :D

 

@SuperJ76 Ja, de var vel antakelig klar over kampanjen som kom i det du bestilte, alternativt kunne de slengt på serviceavtalen i ettertid. Neppe vanskelig med noen tastetrykk.

Hmmm....kun sett de to blå møkkete jeg.. da jeg så på Quartz'en så sto den inne...nypussa O.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den, greit med gratis. Og er egentlig enig at det er litt sommerfølelse å slenge på litt større tommer :)

@Jokke hvorfor gikk du for bensin kontra diesel?

Jeg valgte bensin på grunn av mye småkjøring, pluss at jeg ikke ønsket den lille traktorlyden dieselbiler har.. Blir min første bensinbil, og ser frem til det ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, mye småkjøring. Ikke mer enn 26 km til jobb heller.

Hadde en Volvo V50 bensin for 6 år siden. Men kun 125 hester, tror det ikke var noe moment i den motoren ;), for jeg husker med gru at jeg slet i oppoverbakker fullastet på ferie. Men, den var stille og herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...