Gå til innhold
Core2Duo

Fjerne bagasjeromstildekning/Variabelt bagasjeromsgulv


Anbefalte innlegg

Et kjapt spørsmål til dere. :)

Jeg bestilte meg en bil med automatisk bagasjeluke, og da blir det jo også tvang til automatisk retur av bagasjeromstildekning. Er det mulig å få fjernet denne bagasjeromstildekningen om man har behov for det? Nå er jo bagasjerommet større enn min nåværende Octavia i alle tilfeller, men for at jeg skal få plass til hundeburet i min Octavia som jeg har nå så må jeg ta vekk denne tildekningen. 

Jeg bestilte også variabelt bagasjeromsgulv på Superben. Er det noen andre av dere som har dette? Om det er, er det noen som kan være så snill og ta noen bilder av gulvet i litt forskjellige posisjoner? Blant annet når det er senket, og løftet. Dette er noe av det jeg er spent på om funksjonaliteten er sånn som jeg ser meg for. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem å fjerne det i det hele tatt, gjort på få sekunder :) 

Har forøvrig måttet bytte ut trekket i min Superb, da det ikke lenger ville rulle seg inn. Det med automatisk tilbaketrekking av lasteromstrekket er noe du kan slå av/på i menyene til bilen. Trekket går halvveis inn om det er noe en har aktivert i menyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det går så fint. :) 

Bare la det rulle seg helt inn, klem inn den enden av rullen og løft bort hele rullen.

Det samme kan gjøres med rullen til delingsnettet, om du har valgt å ta med det. For det er festet på toppen av bakseteryggen og hindrer den ene halvdelen av baksetet til å kunne legges ned separat. Og så sperrer den rullen litt  for totallengden av lasterommet om en skal slå ned bakseteryggene for å ha med litt lengre kolli.

Endret av Superb lll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variabelt bagasjerom er en fin praktisk løsning... Dersom man vil ha bil uten lastekant og tilnærmet flatt gulv ved nedfelt baksetete er dette løsningen... Kan også enkelt senke gulvet ned for å få godt med plass! Har også ett lite oppbevaringsrom mellom "gulvene" dersom man har gulvet i øvre posisjon... 

IMG_3136.PNG

IMG_3137.PNG

IMG_3138.PNG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...

Hei, bestilte ikke dette på min andre bil, noe jeg angret på. Men i følge selger skulle det være fult mulig og ettermontere, men ble aldri til att jeg sjekket pris eller noe...  Men kontakt forhandler så vet de det nok helt sikkert... tipper det ikke er voldsomt skremmende pris heller!

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...