Gå til innhold
Razor

Kodiaq Scout


Anbefalte innlegg

 

 

NYHET! KODIAQ kommer i SCOUT versjon. Nyheten vises på bilutstillingen i Geneve i Mars.  Med sølvdetaljer på støtfangerne, rough-road beskyttelse, off-road assist, sun-set vinduer, og nye 19' felger er bare noe av nyhetene på SCOUT. Vi forventer å ha priser i April. Da vil vi også indikere når de første bilene blir levert i Norge.

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10158097298830285&id=241484300284

 

Hva tenker dere?

FB_IMG_1485426173441.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt på sin plass å ha en litt mer type «off-road» utseende versjon av Kodiaq, og dette synes jeg gjorde seg. Det vil vel stort sett bare gjøre noe med utseendet vil jeg tro, men de kunne nok tjent litt på komme med mulighetene for å låse 4x4, velge litt mer hvilket underlag en skal kjøre på slik det er i nye Tiguan, uten at det blir en terrengbil av den grunn.

Men jeg nok mer har sans for en type vRS versjon av Kodiaq, selv om det kanskje er litt selvmotsigende på en slik type bil........... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette liker jeg! Jo grovere jo bedre! :D håper den heves noen cm :D

1 time siden, Grinaldo skrev:

Jeg bestilte i desember, men skulle heller hatt denne stylingen. Ja-ja..

Skulle vel være mulig å endre dette? evt bytte bil igjen om ett år dersom scout versjonen er noe for deg ;)

Litt flere bilder må vi ha:

skoda_kodiaq_scout.jpg

skoda_kodiaq_scout_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble enda finere med den «stylingen», helt enig med deg @Tor2r :) 

Kan jo hende at det kan legges til eller forandres på i bestillingen av bilen, men det spørs jo hvor lenge en vil vente på bilen en har bestilt da, de forventer jo ikke prisene klare før i April mnd. Og går det like smidig som det gjorde med prisene av Kodiaq, så kan det kanskje bli litt venting........... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tor2r skrev:

Dette liker jeg! Jo grovere jo bedre! :D håper den heves noen cm :D

Skulle vel være mulig å endre dette? evt bytte bil igjen om ett år dersom scout versjonen er noe for deg ;)

Litt flere bilder må vi ha:

skoda_kodiaq_scout.jpg

skoda_kodiaq_scout_2.jpg

Tviler sterkt på att dette kan endres...  Ettersom bilen blir vist i Mars, så kommer nok sikkert ikke denne før tidligst høst eller noe som 2018 modell...  Jeg vet jo selvsagt ikke dette, men kun antagelser utifra hvordan det pleier å være :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Blir vel litt "Scout x Scout" dette her vel? Hehe

Mrn, vanlig plasttjafs som de fleste av konkurrentene.

Er egentlig kun Nissan som virkelig kan style sin X-Trail, men så koster dette mye også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...