Gå til innhold
Razor

Kodiaq Sportline


Anbefalte innlegg

Nyhetene kommer som pærler på ei snor, nå er Sportline utgaven avslørt :)

NYHET! Nok en modell av KODIAQ vil ha sin premiere på bilutstillingen i Geneve - SPORTLINE! 
Sorte detaljer på grill, rails, sidespeil og lister, samt 20" felger gjør at SPORTLINE får et sporty utseende. SPORTLINE vil også leveres med sports-seter i alcantara med sølv sømmer. Den vil komme med fire motoralternativer og 4x4 som standard. 
Vi forventer å ha prisene til høsten og de første bilene vil komme på slutten av 2017 til Norge.

 

Endret av Razor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går veien dette :-) Bare så synd som med Superb att dem gjør et så rimelig som overhode mulig, og endrer svært lite utseende messig i forhold til standarden... En blank list bak, putta på svare detaljer og litt... Hadde vært langt tøffere om dem hadde byttet ut hele fangeren med en som er langt tøffere, istede for å bare gjøre bittesmå endinger! Dette gjelder som sagt Superb også, da den også burde fått tilsvarende vRS fangere som Octavia har! 

Men for all del, denne ble en flott bil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker kontrasten til sort.
Mitt ønske når jeg får bilen er å foliere lister rundt vindu, lister rundt grill og speil i sort. Muligens hele taket også.
Alternativt bestille ny grill og nye deksler til speil på nett.
Jeg har bestilt Moon White.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...