Gå til innhold
MacGyver

MacGyvers Superb Style 2.0TDI 150hk 4x4 Manuell 2017


Anbefalte innlegg

Jeg kom over forumet og meldte meg naturligvis inn, har hengt litt på engelske skoda forumet, men det var vel strengt tatt på tide det kom ett norsk forum også. :)

Litt om meg, mann 35 år, tre barn og har per dags dato to skodaer, 09 Fabia og 06 Octavia rs og nå en 2017 superb i bestilling
Så jeg jeg godt fornøyd med merket, jeg skrur stort sett kun på bilene selv, så begynner å få god erfaring med disse, kjøpte meg vag-com kabel for noen år siden, så da kunne jeg ikke bytte fra vag gruppen :P 

Fabia kjøpte jeg ny, og denne har snart rullet 180 000. 1.9tdi som har fått litt vitaminer så den går greit nok.
Octavia kjøpte jeg i 2010, denne har rullet rundt 190 000. 2.0 bensin som har fått større intercomer og 3"eksos hele veien.
Denne går meget godt :) inntil i dag hadde jeg H&R coiloverkitt (justerbart høyde og trykk) på denne, men det plukket jeg av og byttet ut med eibach/sachc oppsett da jeg ville prøve noe nytt.
Coiloverkittet kommer til salgs dersom noen kan være interessert i dette :)

Superb er bestilt som style variant, liker ikke interiøret i L&K. 2.0
150hk 4x4 diesel og manuell syns jeg fungerte fint sammen. Skal jeg kjøre fort velger jeg uansett rs`n.. :P

Spent på denne, kommer om noen mnd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til forumet @MacGyver :) 

Gratulerer med ny bil i vente, får håpe du ikke må vente altfor lenge på den da......?

Ser du har erfaring med Skoda fra før av, så da vet du jo litt hva du har i vente. Hvordan har du satt sammen din Superb som du har i vente da, noe ekstra utover std Style utgave og hva med understell og felger, skal den senkes også eller?

Litt artig å se hvor forskjellig vi setter sammen våre biler, og hva vi foretrekker å kjøre med :) 

Jeg valgte også Style til min Superb i fjor, men det var før den ble tilgjengelig med sort skinn i fjor. Men jeg skal likevel innrømme at jeg liker Alcantara bedre enn skinn........., men skulle jeg ha bestilt ny Superb i dag så hadde det nok blitt L&K pga av utstyret som er inkludert i den versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...