Gå til innhold
krosjefen

Skoda Kodiaq i konfigurator


Anbefalte innlegg

Ja, jeg gjorde et forsøk, og det ble ikke billig denne gangen heller gitt, endte på over 660.000,- og da er det fremdeles noen småting jeg ville hatt med fra prislista, og så kommer vinterhjul oppå der igjen......... ;) 

Men jeg ville heller ha valgt en Superb, for det passer vårt behov mye bedre, men det er gøy å «leke» litt når det ikke koster noe :) 

Er jo ikke alt utstyr som er tilgjengelig i konfiguratoren heller så jeg, men det gjelder jo for samtlige Skoda modeller etter hva jeg kan se i konfiguratorene sammenlignet med prislistene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg havner godt oppi 640 uten vinerdekk. Har da også ikke tatt med ting som jeg synes kunne vært nyttig og fint.

Skulle det bli en bestilling må jeg være veeeeeeeldig selektiv.. men det er jo ikke moro da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg bare skulle tipse folk om at beige interiør til style utgaven er åpnet for valg. I begynnelsen var det kun mulig å bestille sort interiør. Dette er bekreftet av min forhandler idag og er som vist i konfiguratoren. 

I tillegg er visstnok ikke alle prisene i konfiguratoren helt riktige ennå. 

Edit: beige interiør til style gjelder kun for de som bestiller bil nå, ifølge en logistikk ansvarlig var det ikke mulig å endre til beige på bilene som ble bestilt først. 

Endret av Kengen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dette er Bildet av Kodiaq Active modell i baksetet, Men det jeg ikke skjønner , er hvor er "Dysene til klima anlegget for utblåsing bak" som det står i utstyrslisten på alle modeller, Hvor er 12v plassert bak og hvor kommer knappene for setevarme bak ? 

Noen som vet? eller er det rett og slett en feil i Konfiguratoren? 

Z5Z5yptr8nj5lA-XdQNzBR9nrJ38LGUi5vhDc-UtB9JP.S76sowzmGxE-G0WtN_YoD8dURbh3HJ1r5kvp-HTbVYEJOZBLF-760640studiovbackview0080.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et bilde hentet fra brosjyra til Kodiaq, men jeg vet ikke fra hvilken utstyrs modell det er. 

 

58cd161a0c883_Skjermbilde2017-03-18kl_12_08_48.thumb.png.7ead31ebf5ed47a82d62fae7d8c3c2c7.png

Dette er jo omtrentlig slik det ser ut i min Superb også, og der ligger kontaktene (12V, 220V og USB) under et deksel i underkant av utblåsningsventiler/dyser og knappene for 3 sone klima anlegg og varme i bakseter.

Er ikke sikkert at bildene i konfiguratoren er tilpasset for utstyret til det norske markedet.........?

Endret av Superb lll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...