Gå til innhold
Superb lll

Skoda Octavia FL vRS 245hk


Anbefalte innlegg

Jeg har også hatt litt delte synspunkter om hva jeg faktisk synes om den ny FL utgaven av Octavia, og det samme hadde også selgeren jeg har en del kontakt med, men han skiftet mening etter at han så den live. Så inntil jeg har sett den live selv, så skal jeg være litt forsiktig med hva jeg sier. Men jeg synes det er veldig avhengig av hvilken farge den er vist frem i også.

vRS utgaven er dog noe helt annet, den ser tøff ut i mine øyne (på bilder), men det er så vanskelig å bedømme og avgjøre alt utifra bilder, det har mye med hvordan bildene er tatt, vinkler og ståsted, det gjør mye for hvordan motivene blir fremstilt.

Vet ikke helt når de første bilene av FL utgaven er tilgjengelig her i Norge slik at vi kan se dem med egne øyne, men vRS utgaven vet jeg at ikke kommer før etter sommeren. Jeg vet heller ikke om de beholder noen av de forrige motoriseringene heller (220/230hk utgavene). Synes dog det er litt merkelig at de ikke tilbyr den nye med 245hk som 4x4, for nå nærmer det seg vel grenser for hvor mye av kreftene de klarer å få ned på bakken med bare drift på forhjula vil jeg tro.........

Oser vel ikke akkurat vinterbil med god fremkommelighet med 245hk og fwd, men jeg har tatt feil før også jeg, og kommer garantert til å gjøre det igjen :D 

Blir spennende å se Octavia FL live synes jeg, både vanlige utgaver, men også vRS utgaven :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...