Gå til innhold
Jan Broder

Infotainment - Android - Originalkabel


Anbefalte innlegg

Hadde problemer med oppkobling til Sony Z5 compact gjennom Smartlink. Prøvde alt. Sjekket kompatibel. OK. Wifi OK. Lest bruksanvisning opp og ned.
Så plutselig (og det står i instruksjonsboken) - fant jeg løsningen. BRUK ORIGINAL KABEL til din telefon!. Yes.
Alt fungerte enkelt og greit. Kanskje et tips til andre som sliter....

Jan Broder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Det funker. Så lenge bilen står stille. Er det en innstilling i en skult meny som sørger for å låse opp app slik at disse også virker under kjøring. For eksempel kunne det vært sabla greit å få varsel om fotobokser mens man kjører... Også andre programmer slik som Google Maps stoppes i det bilen beveger seg. Det står ett grått tegn over alle app.

 

Jan Broder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte ting her kan ha med sikkerhet å gjøre.

Testet DVD muligheten på min Superb for en liten stund siden, men det fungerte ikke i det hele tatt, før jeg stoppet motoren. Det er sikkert en forrigling her som gjør at DVD ikke fungerer under kjøring av sikkerhetsmessige årsaker, men jeg ble likevel litt overrasket av at DVD ikke fungerte med motoren på tomgang.........

Ikke sikkert at dette er svaret eller løsningen på dine spørsmål @Jan Broder, men noe av dette fungerer nok ikke pga sikkerheten vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...