Gå til innhold
jonny

lys problemer


Anbefalte innlegg

Har en 2010 modell. opplever at dekslet som er bak fjernlyset sprekker og låsen knekker. Dette har skjedd mange ganger siden jeg kjøpte bilen ny. Frem til garantien gikk ut ble dette fikset uten kostnad, nå er det skjedd igjend og masse fukt i lampen og xenon lyser rett foran bilen ca 5 meter. verkstedet mener sensor kan våre ødelagt. skal inn på mandag på verkstedet og foreløpig reprasjon kommer på 1600 hvis lykten må byttes ca 9000. Er det flere som har opplevd at plasten bak på lytene sprekker og ramler fra hverandre slik at fukt kommer inn og styringen til xenon blir ødelagt. Er ikke sikker på om jeg tør kjøpe Skoda neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,
Har ikke noe er erfaring med dette, men som du skriver...
Dette har skjedd flere ganger siden bilen var ny, jeg mener det må foreligge en konstruksjons feil på lykten du har, nå er det jo synd du har en 2010 modell, da garanti og reklamasjon er over for lengst.
Men, om du har fulgt opp alt av servicer osv hos forhandler to kjøpte bilen ny, og byttet dette lokket bak på lykten flere ganger hos samme verksted, så burde det muligens være muligheter for noe "Goodwill" fra verkstedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...