Gå til innhold
Mariusbekk

Har jeg smartgate?


Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Mariusbekk skrev:

Hei,

jeg har en 2015 mod Octavia L&k nylig kjøpt bruktbil.

hvordan ser jeg om denne har smartgate og hvordan fungerer dette?

takk

Hei og velkommen til forumet @Mariusbekk :) 

Her har du i hvert fall en liten oversikt over hva som kan gjøres med Smargate,

http://www.skoda.se/infotainment/smartgate/

Mulig det kan stå noe mer utfyllende i Instruksjonsboka om dette, det vet jeg ikke. Jeg har en 2016 Superb med Columbus Navi, så jeg kan se litt i den, men det er nok enklere å finne det i den som er til den rette bilen/Infotainmentsystemet som du har. Akkurat hvordan du kan se om din bil har det eller ikke er jeg ikke helt sikker på (enda), jeg skal gjøre noen forsøk for å se litt på nettet, og om jeg finner noe mer så skal jeg fylle på med mer info etterhvert..........

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå på Wifi på telefonen mens du sitter i bilen med tenningen/motoren i gang. Om du finner et nettverk med navn Smartgate med sterkt signal så har du Smartgate. Det er kanskje det enkleste? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har det trenger du et passord, og om jeg ikke husker helt feil så er det bokstavene og tallene som du finner nederst på frontruta på førersiden. (Såkalt VIN-nummeret på bilen). ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! Prøve å bruke vin-nummeret for å søke opp ekstrautstyret på bilen via partslink (systemet med kobling mot f eks møller) uten at jeg fant den i lista. Skal teste å logge meg på i morgen tidlig.

takk for all hjelp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...