Gå til innhold
Superb18

Bilde superb 2018 innvendig


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
På 21.5.2017 den 0.18, Core2Duo skrev:

Skjermen er virkelig noe jeg liker! :D Den typen store girstang liker jeg dessverre ikke, ihvertfall ikke i en Superb, den blir for stor og klumpete. 

Helt enig. Den girstanga var mindre pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
6 minutes ago, tronna said:

Med 9.2" skjerm, så har jo volumknappen forsvunnet.

Jeg er ikke enig med meg selv om det er et pluss eller minus. Man har jo fortsatt volumvrider på rattet.

Jag har volymknappar på skärmen också.

volym.jpg

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kört en vecka med den nu i både sol, mörker, gatljus. Ingenting speglar sig i den men fingeravtryck blir det. Dock inte så mycket som jag hade trott. 

6 minutes ago, Superb lll said:

Men hvordan er denne type skjerm i praksis da?

Tenker på fingeravtrykk, gjenskinn fra f.eks sola eller gatebelysning i mørket?

Ellers så synes jeg den virker veldig klar og detaljert, og har flott fargegjengivelse. :) 

 

23 hours ago, Salcin said:

Ett hjul er jo mer effektivt ved å justere mye fort... 

Ett tryck på on/off knappen mutar helt och du har ju hjulet på ratten för att justera. Går fortare än att sträcka sig till gamla panelen/hjulet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke gjenskinn er et stort problem, men gjenskinn i fingermerker blir det en del av. Lite problem da jeg tørker av skjermen minst en gang i uken.

Det jeg liker veldig godt er at den er så lett å tørke av, for meg kompenserer det bra.

Jeg bruker både knapper på ratt, hjul på skjerm og rett på skjerm. Foretrekker den kombinasjonen jeg har nå fremfor kun berøring, men ville heller ha hatt et ratt i mellom setene ala Mercedes, mye raskere og slipper å strekke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i grunnen bare gjenskinnet jeg trodde kunne være en liten utfordring om sola eller gatebelysningen treffer i litt feil vinkel, for om frua sitter med mobilen i fanget eller klokka slik at sola treffer den og så reflekterer i mine øyne så blender det veldig, selvfølgelig ikke ofte men det forekommer jo.

At en blank glasskjerm er enklere å tørke av tror jeg så gjerne, den matte touchskjermen jeg har i min bil vil jeg ta på minst mulig, for de «slitemerkene» er det jo umulig å bli kvitt. Har det ikke på min Superb, men gjorde feilen å brukte skjermen for mye i min forrige bil.....

Takk for info :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...