Gå til innhold
vesteraling

Feilkoder


Anbefalte innlegg

58 minutter siden, Superb lll skrev:

Har snakket med merkeverkstedet enda eller @vesteraling, eller lar det bero inntil evt feil/feilkoder kommer tilbake igjen?

Håper virkelig det var en feil som bare «gikk over» for å si det slik, i hvert fall så lenge både nybilgarantien og reklamasjonrettighetene har gått ut.

Lykke til :) 

Nei, @Superb III - Jeg lot det bero, siden feilen(e) ikke gjentok seg. Tenker vel også at det sikkert ikke nytter med en muntlig henvendelse. De vil sikkert undersøke bilen. Og siden det er et helt styr med kjøring og ferge, avventer jeg bare og ser det an. Takk forøvrig for stor interesse, mange flotte svar og oppfølging, slik som nå. - Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, vesteraling skrev:

Nei, @Superb III - Jeg lot det bero, siden feilen(e) ikke gjentok seg. Tenker vel også at det sikkert ikke nytter med en muntlig henvendelse. De vil sikkert undersøke bilen. Og siden det er et helt styr med kjøring og ferge, avventer jeg bare og ser det an. Takk forøvrig for stor interesse, mange flotte svar og oppfølging, slik som nå. - Frank

Det forstår jeg veldig godt slik du beskrev hva som må til for å komme deg til et merkeverksted, det hadde ikke jeg gjort heller, og spesielt ikke når feilen(e) ikke er konstante og ble borte igjen. Får håpe de holder seg borte i fortsettelsen også ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike feilkoder ligger igjen i hjernen i bilen, men et problem kan være at det ofte er flere. Et lokalt verksted kan som oftest lese av feilkoder og eventuelt nullstille de, så du kan oppsøke de når det dukker opp igjen. Hvis de har vært en stund kan man ofte få utslag på flere ting enn det faktiske problemet, og sånt sett smart å nullstille for så å fikse det første som dukker opp på nytt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...