Gå til innhold
Superb lll

Registreringsskilt med egen tekst


Anbefalte innlegg

Fra 15.06.2017 så åpner SVV opp for at biler kan registreres med personlige skilt, det ligger jo noen begrensninger i antall bokstaver en kan ha, ikke støtende ord, og at en må ha dette i 10år. Så det gjelder nok å tenke seg litt om før en velger tekst her, med tanke på at en må ha det samme i 10år ;) 

 

Les mer om dette her,

http://www.vegvesen.no/om+statens+vegvesen/presse/nyheter/nasjonalt/15.juni-kan-du-soke-om-personlige-bilskilt

 

Skal bli spennende å se hvem som blir den første her på forumet :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss 9000 for egen skiltkombinasjon.. 

Ja kan vel være gøy det, men er vel mest for spesielt interesserte. 

Særlig eldre og spesielle modeller er vel aktuelt.

Har ingen planer om å ha octaviaen i 10 år så for meg er det ikke aktuelt nei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Ken skrev:

Jøss 9000 for egen skiltkombinasjon.. 

Ja kan vel være gøy det, men er vel mest for spesielt interesserte. 

Særlig eldre og spesielle modeller er vel aktuelt.

Har ingen planer om å ha octaviaen i 10 år så for meg er det ikke aktuelt nei.

 

Det var kostbart nok ja, så vil nok si at dette er for spesielt interesserte som du skriver @Ken 

MEN, som det står på SVV sine sider, så følger ikke det personlige skiltet med bilen ved et videre salg av bilen. Det skiltet kan knyttes opp mot neste bil også, så en er ikke nødt til å ha den samme bilen i 10 år :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der, tenker det er sikkert gøy for folk som har skikkelig stylet biler, som er 18 år+, og for dem som har svært spesielle biler ellers!

Hadde dette vært for 10-15 år siden hadde jeg bestilt straks! Men med en Skoda Superb, og alder godt igang med 30 årene, vil det virke noe speiselt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det hadde nok vært mer aktuelt om en var noen år yngre ja :) 

Må jo tenke seg godt om, for det er ikke så sikkert at det finner på nå, hverken er passende eller så artig 10 år frem i tid. Akkurat der hadde nok jeg slitt litt vil jeg tro, for det er ikke bestandig jeg er flink til å tenke så langt frem i tid, hehe ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Salcin skrev:

Hadde dette vært for 10-15 år siden hadde jeg bestilt straks! Men med en Skoda Superb, og alder godt igang med 30 årene, vil det virke noe speiselt ?

Tenker at du bestiller noe ala: 2fast4u 

Kom igjen'a, gjør det, gjør det, gjennomfør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, euphoria skrev:

SUPERB er fortsatt ledig, men KODIAQ er reservert ?

...og selvfølgelig 2FAST4U ?

Hahaha, spent på hvem som har reservert både Kodiaq og 2fast4u :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fantasi er også altfor dårlig til at jeg klarer å finne noe passende som skulle ha stått på et reg.skilt, dessuten så tenker jeg også litt på at det er et valg en må stå for i 10 år.

Nå er jeg såpass voksen ( ja ok, gammal da ;) ) at en nok hadde valgt noe helt traust og kjedelig, og det gir jo ikke helt den samme effekten synes jeg. Helt personlig så synes jeg at dette også fortjener litt spesielle kjøretøy (ikke nødvendigvis kostbare) bare at de skiller seg litt ut fra mengden, for at det skal være passende, men det er nå bare min mening. Å skrive f.eks «Hansen ll» på en kjedelig Mondeo e.l. er i hvert fall ikke meg...........  

På 19.6.2017 den 14.10, Håvard skrev:

Det lille behovet jeg har for å skille meg ut, blir dekket av 2 "små" eksospotter i hekken ;)

Hehe, men du verden for en forskjell det utgjør på en Superb også @Håvard ;) :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Personlig så er nok ikke dette noe for meg, har ingen bil det passer til, og ei heller noen grunn til å ville skille meg ut på den måten. Jeg er heller ikke oppfinnsom nok til å finne en tekst som jeg må ha de neste 10 årene, kan jo finne noe som passer nå, men er det like passende om 10 år da tro...........?

Så en Superb her i byen som hadde et slikt, MR ... (uten å ville skrive hele teksten på skiltet hans), så sjekket jeg det bare for moro skyld i SVV sin Bil og henger app, og da var det en bil som tidligere var registrert på vanlig måte og jammen var det ikke en 2,0/280hk 4x4 som jeg aldri har sett tidligere i min egen hjemby, det var jo helt utrolig synes jeg. Ble registrert første gang noen få dager etter min egen bil, så det er tydeligvis ikke alt en får med seg i sin egen by heller ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...