Gå til innhold
Superb lll

Senking


Anbefalte innlegg

Har i dag vært å kjøpt «justerbart senkesett» til min Superb ;) 

Var på Plantasjen og kjøpte noen sekker med jord, og etterhvert som jeg lesset inn så ble også min Superb senket. Senkesettet er realtivt billig, men ulempen er at det tar mye av lasterommet om en vil ha en skikkelig «lowrider» ;) 

Neida, jeg er ikke der hvor jeg ønsker å senke min Superb i det hele tatt, men synes likevel at den kledde godt vil jeg si, spesielt ved bakhjula/skjermbuen.

 

594be10a88c52_2017-06-2211_10_24.jpg.e07c6832c9eb38db2b9a42bd288f03d1.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg, har kjørt noen ganske tung last i Superben min jeg også, og det ser virkelig bra ut når bilen så lav! Tar meg selv i å gå rundt bilen å se lenge på den og tenke "dette ser så tøft ut, bilen kler virkelig å være så lav!" :D

I forhold til deg @Superb lll så vurderer jeg nok å få senket bilen.. (Selv om jeg i tidligere innlegg har vært påståelig og si at, senking av Superben, det skulle jeg aldri gjøre..) xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2017 den 18.49, Håvard skrev:

Syns den kledde "senkingen"! ? Flott bil. 

Jo takk :) Har jo et ønske om en tilnærmet lik den du har @Håvard, men inntil videre så får det klare seg med den en har, jeg kommer jo fra A - B med den også, hehe ;) 

 

På 23.6.2017 den 0.39, Core2Duo skrev:

Helt enig med deg, har kjørt noen ganske tung last i Superben min jeg også, og det ser virkelig bra ut når bilen så lav! Tar meg selv i å gå rundt bilen å se lenge på den og tenke "dette ser så tøft ut, bilen kler virkelig å være så lav!" :D

I forhold til deg @Superb lll så vurderer jeg nok å få senket bilen.. (Selv om jeg i tidligere innlegg har vært påståelig og si at, senking av Superben, det skulle jeg aldri gjøre..) xD

Hehe, ja for å være helt ærlig så passet det veldig godt til denne bilen med en forsiktig senking (i tillegg til hva DCC allerede senker bilen med 10mm), men jeg er nok litt for traust, gammal og kjedelig til å gjennomføre det, men sprekt var det i mine øyne også :D 

 

På 23.6.2017 den 7.55, Tor2r skrev:

Evt så kan det gjøres på denne måten... koster litt penger i mating da..

Hehe, da er det nok både billigere og enklere å justere høyden på det senkesettet jeg kjøpte på Plantasjen @Tor2r ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...