Gå til innhold
Tor2r

Skoda, Volkswagen og Audi tilbakekaller


Anbefalte innlegg

Feil med bremsene kan gi uønsket utslag

Feilen gjelder i første rekke Audi, Skoda og VW.

Mellom 7.000 og 8.000 biler fra Volkswagen, Audi og Skoda skal nå tilbakekalles på det norske markedet.

Årsaken er en feil i bremsesystemet, som kan gi utslag i at systemet ikke fungerer som tenkt i en situasjon der bilen understyrer, overstyrer, eller under panikkbremsing.

http://www.dinside.no/motor/feil-med-bremsene-kan-gi-uonsket-utslag/68476226#_ga=2.3832112.1235596949.1499409365-1462507063.1491209821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du linker til en slik artikkel @Tor2r :) 

Det er veldig bra at bilene blir utbedret, men dette var ikke helt den rette måten å gjøre dette på etter min mening. Dette synes jeg var en veldig dårlig/svak/ufullstendig artikkel om jeg skal være helt ærlig. Den inneholder jo ikke info om hvilke biler, årsmodeller, eller noen annen info enn at eierene blir kontaktet. Som det stod i kommentarfeltet under også, hva med bruktimportbilene, eller de som står tilsalgs (altså de som er uregistrerte) som ikke står hos en merkeforhandler, hvordan skal de bilene bli utbedret? Står jo noe om hvilke biler det gjelder i kommentarfeltet, men ingen info om hvilken kilde som er benyttet til det (i hvert fall ikke når jeg leste den).

Den uthevde siste setningen i artikkelen ser jo også ut som noe som kan komme etter bruk av Google Translate...........

595ff66202300_Skjermbilde2017-07-07kl_22_59_37.thumb.png.a67d7f210f00cd83b2de54537eb9267d.png

Altså jeg mener ikke å være kritisk til at dette blir utbedret så langt derifra, det er veldig bra og slik det skal være. Men dette var vel noe av det minst informative jeg har lest med tanke på hvilke biler det gjelder. Så om en ikke får et brev i posten etterhvert, så har en da ikke disse problemene med sin bil..................?

Nei, VW, Audi og Skoda, dere kan definitivt bedre enn dette her! Gjør det neste gang det skal være et problem med noe, det er både dere og eierene av bilene de har kjøpt av dere bedre tjent med etter min mening, men det kan jo godt være at det kun er jeg som mener det da.............

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra de kom med denne listen, men det synes jeg de (altså VAG) kunnet kommet med samtidig som de sier at de må kalle tilbake en del biler rundt om i verden, det blir jo bare at enkelte frykter noe kan skje med bilen, og muligens gi dårlig omtale på biler som ikke er rammet av dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...