Gå til innhold
Kaya

Ditec-behandling


Anbefalte innlegg

Hei og velkommen til forumet @Kaya :) 

Flott bil du har valgt deg ;) 

Jeg kjøpte ny Superb 1,8/180 TSi i 2016 og hadde den i noen mnd før jeg leverte den til Ditec behandling, den ble veldig flott når den var ferdig og det holdt seg godt den første tiden synes jeg, men etter en vinter med mye salt og en del mer kjøring enn hva jeg pleier å ha, så er det ikke finishen slik jeg ønsker lenger. Bilen må igjennom en helt ny behandling om den skal bli bedre, men det er ikke sikkert at den blir helt bra igjen heller. Så jeg for min del kommer aldri til å behandle en bil med Ditec igjen.

Ditec Ceramic Ultra er noe helt annet og det er jo prisen også, men det kan hende at den behandlingen er verdt hver eneste krone. Jeg har lest en del positivt om den og har også sett et par biler som det har blitt utført på, og det er en helt annen sluttfinish på det enn en ren Ditec behandling. Men jeg skal også legge til at jeg har Moon White metallic og de 2 andre Skodaene jeg har sett dette på har vært Grå metallic, og der synes det jo mye bedre når det er en flott finish på behandlingen.

Jeg kan vurdere en Ditec Ceramiv behandling på min neste bil, men en Ditec behandling kommer jeg ikke til å gjennomføre en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser folk som driver med detailing anbefaler diverse coatinger som gir en kraftig beskyttelse av lakken og hydrofobisk overflate. Trur jeg kommer til å gå for noe slik neste gang. Det ser også rimelig greit ut å legge selv sålenge man har en høvelig ny bil som ikke krever at for mye korrigeringer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar :) Jeg har snoket litt rundt og tror nok at jeg går for DCU.. Koster litt mer, men fordelt på årene man gjerne skal ha bilen så holder det å droppe en tur på byen en varm sommerdag en dag i året, og vips så er de pengene tjent inn igjen.. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...