Gå til innhold
kjellhl

Reservasjoner på Karoq


Anbefalte innlegg

Det er nok tall bare Skoda sitter på. Prøvde å søke litt i håp om at Skoda hadde gått ut med dette i en pressemelding, men fant ingenting der heller. 

Du kan jo selvfølgelig prøve å spørre Skoda, men det er nok tall de holder for seg selv er jeg redd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bil som er reservert, er jo nettopp bare reservert, det betyr ikke nødvendigvis et salg. Så det er vel bare de offisielle salgstallene som blir kunngjort vil jeg tro (uten at jeg har noen fasit på det)?

Men de får jo foreløpig ikke solgt noen biler heller, for prisene har jo ikke blitt tilgjengelige enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2017 den 21.24, Superb lll skrev:

En bil som er reservert, er jo nettopp bare reservert, det betyr ikke nødvendigvis et salg. Så det er vel bare de offisielle salgstallene som blir kunngjort vil jeg tro (uten at jeg har noen fasit på det)?

Men de får jo foreløpig ikke solgt noen biler heller, for prisene har jo ikke blitt tilgjengelige enda.

Er jo flere produsenter som går høyt ut og skryter av antall reservasjoner for tiden, så jeg tenkte kanskje Skoda hadde gjort noe av det samme. Men om det er lave tall er det vel ikke så god PR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...